🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18317.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل متهم به سکوت سه ساله برای استخدام کودکان کار توسط یکی از تامین‌کنندگانش

نزدیک به سه سال است که اپل از استخدام کارگران زیر سن قانونی در یکی از شرکت‌های تامین کننده  قطعات خود در چین با نام «سایین الکترونیکس» (Suyin Electronics) اطلاع دارد؛‌ اما سه سال طول ...

نزدیک به سه سال است که اپل از استخدام کارگران زیر سن قانونی در یکی از شرکت‌های تامین کننده  قطعات خود در چین با نام «سایین الکترونیکس» (Suyin Electronics) اطلاع دارد؛‌ اما سه سال طول کشیده تا با این شرکت ناقض قوانین کار و استخدام کودکان قطع همکاری کند.

اپل علیرغم اطلاع از استخدام نیروی کار کودک در شرکت سایین الکترونیکس، حدود سه سال به همکاری خود با این شرکت ادامه داد و اکنون پس از آنکه مورد انتقاد قرار گرفت، تصمیم گرفته دیگر با سایین الکترونیکس همکاری نکند.

برخی منتقدان به سکوت سه ساله اپل انتقاد وارد می‌کنند و می‌گویند از شرکتی همچون اپل انتظار می‌رود با سرعت عمل بالاتری نسبت به چنین مسائلی واکنش نشان دهد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

علاوه بر شرکت سایین الکترونیکس، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - اپل از عدم رعایت استانداردها و قوانین کار در برخی شرکت‌های زنجیره تامین دیگرش نیز خبر دارد؛ اما عموما واکنش سریعی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - به چنین مغایرت‌هایی نشان نمی‌دهد. حتی اپل در مورد کار اجباری اویغورها، اعتراضات شدید کارگران در مورد شرایط نامساعد کاری و پایین بودن دستمزدها در شرکت‌های تامین کننده قطعات مورد نیاز محصولاتش نیز واکنش سریعی نشان نداده است.

واشنگتن پست در اوایل همین هفته تصاویری از کار اجباری اویغورها منتشر کرد. ماه گذشته نیز نیویورک تایمز گزارش دیگری در همین رابطه منتشر کرده بود. منتقدان معتقدند، اپل که ادعا می‌کند استانداردهای بالایی را برای تولید محصولات خود در نظر می‌گیرد؛‌ باید همین استانداردها را در روابط کاری خود با زنجیره تامین نیز مد نظر قرار دهد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - و  به اصول اخلاق حرفه‌ای و استانداردهای کاری نیز پای‌بند باشد.

یکی دیگر از تامین کنندگان اپل،‌ «Biel Crystal» نام دارد که در واقع یکی از دو شرکت تامین کننده گلس نمایشگر آیفون است. این شرکت نیز سابقه ضعیفی در رعایت نکات ایمنی در محل کار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - در پرونده خود دارد. منتقدان می‌گویند کارمندان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - اپل و مدیران این شرکت به صراحت بارها گفته‌اند که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - به ارتقا وضعیت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - ایمنی اهمیتی نمی‌دهند.

اپل مدت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - هاست که به دلیل شیوه کار برخی از تأمین کنندگان خود، به ویژه در چین و هند مورد انتقاد قرار گرفته و باید ببینیم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - که چه رویکردی را در مقابل چنین اعتراضاتی از خود نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone