تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13208.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نتایج بنچمارک گیمینگ کارت گرافیک RX 6700 XT از عملکرد بالای آن خبر می‌دهد

شرکت AMD کمتر از دو هفته پیش از کارت گرافیک RX 6700 XT رونمایی کرد و حالا نتایج بنچمارک آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از عملکرد بالای آن نسبت به نسل قبلی حکایت دارند. ...

شرکت AMD کمتر از دو هفته پیش از کارت گرافیک RX - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - 6700 XT رونمایی کرد و حالا نتایج بنچمارک آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از عملکرد بالای آن نسبت به نسل قبلی حکایت دارند.

اگرچه AMD - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - در زمان معرفی این کارت گرافیک خلاصه‌ای از عملکرد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - آن را ارائه کرد، اما نمی‌توان چندان به آن‌ها اعتماد کرد و برای بررسی دقیق عملکردش باید منتظر عرضه آن به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - بازار باشیم. با این حال به تازگی یکی از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - منابع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «APISAK»، نتایج بنچمارک کارت گرافیک RX 6700 XT شرکت AMD را منتشر کرده است.

طبق نتایج بازی «Ashes of the Singularity»، کارت گرافیک جدید AMD در مقایسه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - با نسل قبلی عملکرد بسیار بالاتری از خود نشان می‌دهد. برای اینکه بتوان این نتایج را بهتر مقایسه کرد، از سیستم یکسانی برای بررسی عملکردشان استفاده شده است.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران

این مقایسه در سه رزولوشن فول اچ دی، 1440p و 4K صورت گرفته که در رزولوشن 1080p، کارت گرافیک RX 6700 XT با امتیاز ۹۳۰۰ توانسته ۲۶ درصد سریعتر از RX 5700 XT باشد. در رزولوشن 1440p این کارت گرافیک جدید با کسب امتیاز ۸۸۰۰، همچنان ۳۳ درصد سریعتر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - از نسل قبلی بوده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - و در بالاترین رزولوشن، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - 4K توانسته امتیاز ۷۶۰۰ را بدست آورد که تفاوت چشمگیری با امتیاز ۵۶۰۰ کارت گرافیک RX 5700 XT دارد.

در حالت کلی، این کارت گرافیک جدید AMD در مقایسه با RX 5700 XT تا ۳۲ درصد عملکرد سریعتری از خود نشان داده، البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که احتمالا نسخه‌ای که وارد بازار می‌شود، بهینه‌تر از نمونه موجود در این بنچمارک باشد.

با وجود چنین عملکرد بالایی و همچنین تفاوت چشمگیر با نسل - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - گذشته، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - نتایج بنچمارک گیک‌بنچ در گذشته از عملکرد پایین‌تر آن نسبت به کارت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر متل قو استان مازندران - گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا خبر داده بودند. اگر چنین موضوعی در دنیای واقعی صحت داشته باشد، این رقابت به ضرر AMD تمام می‌شود.

کارت گرافیک RX 6700 XT شرکت AMD در تاریخ ۲۸ اسفند وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone