🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34508.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در Snapseed تصاویر دابل اکسپوژر خلق کنیم؟

اگر بگویم تصاویر دابل اکسپوژر آثاری هنری به حساب می‌آیند دروغ نگفته‌ام. دو دنیای کاملا متفاوت در این تصاویر طوری با هم ترکیب می‌شوند که انگار یک اثر هنری زیبا در جهانی جادویی خلق شده. ...

اگر بگویم تصاویر دابل اکسپوژر آثاری هنری به حساب می‌آیند دروغ نگفته‌ام. دو دنیای کاملا متفاوت در این تصاویر طوری با هم ترکیب می‌شوند که انگار یک اثر هنری زیبا در جهانی جادویی خلق شده.

این آثار جادویی از گذشته تا امروز طرفداران بسیاری هم داشته است. حتی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمانی هم که عکاسان هنوز دوربین‌های آنالوگ به گردن می‌آویختند، دابل اکسپوژر یک سرگرمی گران قیمت به حساب می‌آمد و خیلی طرفدار داشت.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

با این حال، به لطف پیشرفت تکنولوژی و قدرت گرفتن لنز موبایل‌ها و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دوربین‌های دیجیتال، خلق چنین آثاری در حال حاضر هزینه چندان زیادی در پی‌ندارد و حالا هر کسی که دستش به یک تلفن هوشمند هم برسد قادر خواهد بود تصویر دابل اکسپوژر خودش را در کمتر از چند دقیقه بسازد.

برای این کار اپ‌های کاربردی و قدرتمندی نظیر Snapseed و VSCO نیز طراحی شده که با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن‌ها پروسه تولید یک تصویر دابل اکسپوژر به شدت راحت می‌شود. از این رو به سراغ Snapseed رفته‌ایم و می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور با این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ابزار قدرتمند تصویر دابل اکسپوژر خودتان را بسازید.

نگاهی گذرا به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دابل اکسپوژر


در جهان دوربین‌های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آنالوگ، دابل اکسپوژر به تکنیکی گفته می‌شود که در آن برای خلق یک تصویر انتزاعی، بخشی از فیلم دوربین دو یا چند بار در معرض - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نور قرار بگیرد. البته انجام این کار، به هیچ وجه پروسه ساده‌ای نبود و نمی‌شد به راحتی به آن نتیجه‌ای که خیلی‌ها برایش تلاش می‌کردند رسید. شاید به خاطر همین موضوع هم بود که خلق - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تصاویر دابل اکسپوژر در آن زمان هزینه گزافی داشت.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

با این حال، امروز اوضاع کاملا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فرق کرده. جدای از اینکه حالا در کمتر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از یک دقیقه می‌شود دو تصویر کاملا متفاوت را در هم آمیخت، امکان آزمون و خطا هم وجود دارد و به راحتی می‌توان لایه‌های مختلف را روی تصاویر دابل اکسپوژر امتحان کرد و نگران خراب شدن نتیجه نهایی نبود.

آموزش خلق تصاویر دابل اکسپوژر در SNAPSEED


شاید بهترین راه برای خلق یک تصویر دابل اکسپوژر این باشد که یک تصویر منوکروم (تک رنگ) را بردارید و سپس آن را با یک لایه متضاد لایه بندی کنید. البته یک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - راه دیگر هم وجود دارد؛ اینکه یک عکس روشن که بیش از حد در معرض نور قرار گرفته را به عنوان سوژه تصویر انتخاب کنید و در پس زمینه‌ای سفید رنگ قرار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دهید. اما زمانی که بالاخره فهمیدید می‌خواهید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چه کار کنید، مراحل زیر را یک به یک پشت سر بگذارید تا به چیزی که در ذهن دارید نزدیک شوید.

قدم اول: ایجاد یک تصویر سیلوئت

در صورتی که یک عکس نرمال پر از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رنگ در اختیار دارید، باید پس زمینه آن را حتما سفید کنید. برای این کار، تنها ابزاری که در SNAPSEED داریم Selective Adjustment است. زمانی که آماده بودید انگشت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خود را روی نقطه‌ای از پس زمینه تصویر قرار دهید و آرام به سمت راست بکشید تا روشنایی نقاط همرنگ مجاور بیشتر شود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

برای اینکه شعاع فوکوس ابزار Selective Adjustment اسنپ‌سید بخش بیشتری از پس‌زمینه را تحت سلطه‌اش بگیرد، از دو انگشت خود استفاده کنید و محدوده دایره شکل آن را تا جایی که امکانش هست گسترده کنید. جدا از این موضوع، SNAPSEED به شما اجازه می‌دهد که همزمان چند نقطه را انتخاب و ویرایش کنید.

دسترسی به این ویژگی نیز آسان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فقط کافیست اول کلید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - «+» - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را در پایین صفحه لمس کنید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و پس از آن یک راست به سراغ پس‌زمینه تصویر بروید و یک سری نقطه مناسب روی آن قرار دهید. حالا با استفاده از این نقاط تعیین شده می‌توان یک جا بخش‌های مختلفی از پس‌زمینه را همزمان روشن‌تر کرد.

قدم دوم: تیره‌تر کردن سوژه

زمانی که بلاخره پس زمینه کاملا ناپدید شد، نوبت به آن می‌رسد که سوژه تصویر را تیره کنید. برای این کار کلید مخصوص ابزار Brush را انتخاب کنید و به سراغ Exposure بروید. حالا مقدار اکسپوژر را در محدوده «۰.۳-» قرار دهید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

سپس انگشتتان را روی سوژه بکشید تا به اندازه کافی تیره شود.

قدم سوم: لایه گذاری تصویر دوم

حالا نوبت به لایه گذاری تصویر دوم می‌رسد. به سراغ Tools و پس از آن Double Exposure - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بروید و اولین آیکون از سمت چپ را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

حالا به شما اجازه داده می‌شود که تصویر دوم را به سوژه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اصلی اضافه کنید. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تصویر دوم را که انتخاب کردید، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از ابزار Lighten به عنوان ترکیب‌گر دو تصویر استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

سپس اسلایدر Opacity‌ را بگیرید و به سمت چپ حرکت دهید تا لایه جدید تا اندازه‌ای محو شود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

حالا تصویر دوم را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با انگشتان خود بگیرید و آنقدر به این طرف و آن طرف ببرید که درست روی تصویر اول قرار بگیرد و آن را پوشش دهد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اگر هم وقت اضافه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیدا کردید می‌توانید با به کار گیری از ابزار ویرایشی مختلف و همچنین اضافه کردن چند لایه دیگر، به تصویری پیچیده، زیبا و عجیب و غریبی برسید که شاید هر فردی با دیدنش مبهوت شود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

با پیمودن این مسیر دیگر تصویر دابل اکسپوژرتان آماده است و می‌توانید هر جایی که دوست دارید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را پست کنید.

یک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تغییر رویه ساده


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در پایان بگذارید به این هم اشاره کنم که کل این پروسه را می‌توانید با پس‌زمینه تیره هم جلو ببرید. برای این کار از ابزار Exposure استفاده کنید و پس زمینه تصویر را تا حد امکان تیره کنید.

سپس به جای استفاده از ترکیب‌گر Lighten، ابزار Darken را امتحان کنید و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ببینید که نتیجه چطور می‌شود. حالا ویرایش‌هایتان را انجام دهید تا به یک نتیجه کاملا متفاوت نسبت به روش قبلی برسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone