🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27878.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شورولت کوروت غیر قابل هک می شود؛ روش جدید جنرال موتور برای حفظ امنیت سایبری محصولاتش

سیستم الکتریکی جدید شورلت که برای نسل هشتم کوروت طراحی شده است امنیت سایبری را به شکل محسوسی افزایش خواهد داد. اما این ویژگی می تواند باعث شود تا تیونرها دیگر نتوانند این خودرو را ...

سیستم الکتریکی جدید شورلت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - که برای نسل هشتم کوروت طراحی شده است امنیت سایبری را به شکل محسوسی افزایش خواهد داد. اما این ویژگی می تواند باعث شود تا تیونرها دیگر نتوانند این خودرو را تیون کنند.

نسل هشتم کوروت را باید انقلابی ترین کوروت تولید شده قلمداد کرد زیرا برای اولین بار این خودروی تاریخی با آرایش متفاوت قوای محرکه یعنی قرار گیری موتور در بخش میانی تولید خواهد شد. به طور سنتی کوروت ها به صورت موتور جلو تولید می شدند. اما این تنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - انقلاب شورلت در تولید این خودروی محبوب نخواهد بود. زیرا طبق منابع جدید بدست آمده کوروت از یک واحد کنترل کننده الکتریکی رمزگذاری شده (ECU) کاملا جدید بهره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - خواهد برد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی

البته ECU های رمزگذاری شده چیز جدیدی نیستند. نسل هشتم کوروت به پلت فرم الکتریکی کن باس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - (CAN bus) جدید شورلت نیز مجهز است که امنیت سایبری را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - اولویت بندی می کند.

این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - سیستم اگر کد غیر مجازی را شناسایی کند در حالت ریکاوری قرار می گیرد که در این حالت مجددا باید نرم افزار رسمی شرکت بر روی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - آن نصب شود. در این حالت خودرو عملا غیر قابل استفاده خواهد بود.

به همین دلیل تیونرهای خودرو برای تولید قطعات افترمارک و برنامه ریزی مجدد نرم افزار ECU و حتی تعویض ECU با مشکل مواجه خواهند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - شد. شورلت قصد دارد تا در 18 جولای از نسل جدید کوروت در ایالت کالیفرنیا آمریکا رونمایی کند و قطعا در زمان معرفی اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده نسل جدید کوروت در مدل پایه از موتور با کد LT2 نیرو خواهد گرفت که یک واحد V-8 با دو سوپاپ بر روی هر سیلندر خواهد بود و نیرو را توسط جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه منتقل خواهد کرد.

لازم به ذکر است پیش از این خبری مبنی بر استفاده از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - موتور V-8 دو توربو با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - قوای محرکه هیبریدی در این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - خودرو منتشر شده بود که به دلیل پیچیدگی بیش از حد و اشکال در سیستم الکتریکی آن و شاسی خودرو، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - معرفی نسل جدید کوروت را با تاخیر مواجه کرد.

در هر صورت باید دید که دست پخت شورلت برای علاقه مندان آن چه طعمی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - خواهد داشت. تا به این جا به نظر می رسد برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - برخی از علاقه مندان بیش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - از حد شور و برای برخی دیگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - بیش از حد شیرین از کار در آمده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone