🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27874.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل باز هم قابلیت‌های دوربین آیفون XS را به رخ می‌کشد [تماشا کنید]

اپل در سومین سری از ویدیوهای تبلیغاتی دوربین آیفون XS با عنوان Shot on iPhone، روی قابلیت های تصویربرداری این گوشی از آب تمرکز کرده است. در ویدیوی اول که موزیک زیبای Watercolors هم زیبایی آن را ...

اپل در سومین سری از ویدیوهای تبلیغاتی دوربین آیفون XS با عنوان Shot on iPhone، روی قابلیت های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تصویربرداری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - این گوشی از آب تمرکز کرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - است.

در ویدیوی اول - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که موزیک زیبای Watercolors هم زیبایی آن را دو چندان کرده، حرکات قطرات آب به روش های مختلف و در سرعت های معمولی و اسلوموشن به تصویر کشیده می شود. این تیزر که در کانال رسمی اپل در یوتیوب منتشر شده، شامل شات هایی از زیرآب، قطرات و حتی اسپری ذرات این مایع است که در کنار نورپردازی حرفه ای به زیبایی ثبت شده اند.

کمپانی کوپرتینویی مطابق معمول سری Shot on iPhone ویدیوی مربوط به پشت صحنه تهیه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تیزر تبلیغاتی را نیز منتشر کرده که به نظر می رسد هدف از آن اثبات تهیه این تصاویر مهیج با استفاده از آیفون است.

در حالی که برخی از تصاویر به آسانی و با تکان دادن شیشه نوشابه تهیه شده اند، برای تهیه تعدادی از دیگر آنها زحمت فراوانی کشیده شده. برای مثال می توان به ساخت ابزاری برای ریزش کنترل شده قطرات یا چاپ سه بعدی ابزاری دیگر برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تهیه ورقه هایی از جریان آب اشاره کرد.

ویدیوی آبشار سومین سری از تیزرهای تبلیغاتی Experiments در کمپین Shot on iPhone است. در نخستین ویدیو از این سری که شهریور گذشته منتشر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد، قابلیت های دوربین آیفون XS در ثبت ویدیوهای 4K، صحنه آهسته و تایم لپس به نمایش  گذاشته شده بود. در سری دوم هم که چند ماه بعد منتشر شد، دو فیلمساز با نصب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۳۲ دستگاه آیفون XR روی یک پایه ۳۶۰ درجه، ویدیویی مهیج از قابلیت های این گوشی را به نمایش گذاشتند.

هرچند این ویدیوها توسط افراد حرفه ای و با پیاده سازی ترفندهای سینمایی پیچیده نظیر استفاده از نیترات نقره و مس یا دستگاه های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - چاپ سه بعدی تهیه شده اما جوایزی نظیر Adweek را برای این شرکت به ارمغان آورده و نظر تعداد زیادی را نیز به خود جلب می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone