🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27881.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آخرین شایعات گلکسی نوت 10: از اپرچر سه گانه دوربین تا حذف درگاه کارت حافظه

بعد از گمانه‌زنی‌هایی که از حذف جک هدفون در گلکسی نوت 10 خبر می‌دادند حالا خبرهایی مبنی بر حذف درگاه حافظه از نوت 10 به گوش می‌رسد. Max Weinbach نویسنده وبسایت XDA Developers این خبر ...

بعد از گمانه‌زنی‌هایی که از حذف جک هدفون در گلکسی نوت 10 خبر می‌دادند حالا خبرهایی مبنی بر حذف درگاه حافظه از نوت 10 به گوش می‌رسد. Max Weinbach نویسنده وبسایت XDA Developers این خبر را در توییتی جدید از قول منبعی که با گوشی‌های نوت 10 و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - نوت 10 پرو کار کرده نقل کرد.

با این حساب برای اینکه درگاه حافظه در اختیار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - داشته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - باشید باید مدل نوت 10 پرو را خریداری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - کنید چرا که قابلیت ارتقای حافظه با حذف درگاه میکرو اس‌دی در نوت 10 استاندارد وجود نخواهد داشت. علاوه بر این منبع Weinbach گفته که خبری از جک هدفون در هیچ کدام از نوت‌ها نیست.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان

با توجه به چیزی که در رندرهای قبلی منتشر شده، سامسونگ اسلات‌های سیم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - کارت و میکرو اس‌دی را در قسمت بالای سمت راست قرار داده و با توجه به اینکه با این چیدمان جایی برای S Pen نوت 10 باقی نمی‌ماند، بنابراین حذف درگاه حافظه برای جای دادن قلم نوت محتمل به نظر می‌رسد.

البته ممکن است سامسونگ قصد قرار دادن اسلات‌ها را در محل همیشگی S Pen نداشته باشد اما در صورتی که اطلاعات رندرها درست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - باشد، این شرکت برای حذف درگاه میکرو اس‌دی از مدل استاندارد نوت 10 ریسک بزرگی کرده است.

با همه اینها شاید چنین مشخصاتی بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - پایه مشاهده و کار با نمونه‌های اولیه به دست آمده باشد و مدل‌های تولید شده برای بازار این مشخصات را نداشته باشند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان

علاوه بر اطلاعات فوق در مورد کارت حافظه، Ice Universe هم خبرهایی از لنز دوربین نوت 10 منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، گویا قرار است نوت 10 از یک لنز با دیافراگم متغیر سه مرحله‌ای استفاده کند که شامل f/1.5 ، f/1.8 و  f/2.4 می‌شود. با توجه به اینکه Ice Universe سابقه خوبی در زمینه افشای مشخصات گوشی‌ها داشته و این اطلاعات را از مهندسان بخش چین سامسونگ دریافت کرده می‌توان احتمال به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - واقعیت نزدیک بودن این شایعه را بالا دانست.

هوز مشخص نیست که این لنز با دیافراگم سه سطحی قرار است برای کدام یک از مدل‌های نوت 10 عرضه شود. پیشتر اطلاعات دیگری هم در مورد مشخصات دوربین این سری و اسپیکر زیر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سیاهکل استان گیلان - نمایشگر آن منتشر شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone