تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16620.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی گوگل پیکسل ۵ و بررسی مشکل شکاف نمایشگر و فریم [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب گوشی پیکسل ۵ را کالبدشکافی کرده که نشان می‌دهد مشکل درز بین نمایشگر و فریم فراگیر نیست. تعدادی از خریداران اولیه پیکسل ۵ از مشکل درز میان نمایشگر و فریم شکایت ...

یکی از کانال‌های یوتیوب گوشی پیکسل ۵ را کالبدشکافی کرده که نشان می‌دهد مشکل درز بین نمایشگر و فریم فراگیر نیست.

تعدادی از خریداران اولیه پیکسل ۵ از مشکل درز میان نمایشگر و فریم شکایت کرده‌اند. حال کانال یوتیوب PBKreviews به منظور بررسی این مشکل میان رده جدید گوگل را کالبدشکافی کرده است که در ادامه کلیپ آن را مشاهده می‌کنید:

کالبدشکافی پیکسل ۵ با جدا کردن نمایشگر شروع می‌شود و همانطور که در ویدیو مشاهده شد، در اطراف نمایشگر علاوه بر چسب، گیره‌هایی قرار گرفته که جدا کردن آن را به کار سختی تبدیل می‌کنند. بنابراین به نظر می‌رسد مشکل ایجاد شکاف بین نمایشگر و فریم گسترده نبوده و در تعداد محدودی از دستگاه‌ها و احتمالا به خاطر گرم شدن چسب‌ها حین استفاده رخ داده است.

کارشناس کانال PBKreviews پس از جدا کردن پنل از بدنه می‌گوید چسب به کار رفته در پیکسل ۵ به گونه‌ای است که حتی با بلند شدن نمایشگر به مقدار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان - کم نیز آب و گرد و غبار به درون گوشی نفوذ نخواهد کرد.

درون پیکسل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان - ۵ تعداد زیادی کابل‌های جداشونده و قطعات ماژولار مستقل به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان - چشم می‌خورند که معمولاً از تعمیرپذیری بالا خبر می‌دهند. تصمیم گوگل به استفاده از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون 765G که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان - بازدهی بیشتری داشته و گرمای کمتری تولید می‌کند و همچنین تعبیه پدهای گرافیتی بزرگ، سبب کوچک‌تر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان - شدن و ساده‌تر شدن سیستم خنک کننده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان - و در نتیجه آزادشدن فضای بیشتر درون گوشی شده‌اند.

پیکسل ۵ اوایل مهر ماه امسال با قیمت ۶۹۹ دلار معرفی شد. از ویژگی‌های قابل توجه این میان رده می‌توان به نمایشگر ۶.۰ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون 765G، باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سنقر استان کردستان - ۱۸ واتی، ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و سنسور ۱۶ مگاپیسلی با لنز فوق عریض اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone