🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21102.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگرهای گلکسی نوت ۲۰ و ۲۰ پلاس تفاوت چشمگیری خواهند داشت

دیروز یکی از افشاگران دنیای فناوری فاش کرد که گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت. با توجه به اینکه سری گلکسی S20 هم نمایشگر ۱۲۰ هرتزی دارند، مجهز شدن ...

دیروز یکی از افشاگران دنیای فناوری فاش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - کرد که گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - پلاس نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهند داشت. با توجه به اینکه سری گلکسی S20 هم نمایشگر ۱۲۰ هرتزی دارند، مجهز شدن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - سری نوت به پنل روان تر چندان دور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - از انتظار نبود. حال این افشاگر اطلاعات جدیدی در مورد سری نوت ۲۰ فاش کرده که نشان می دهند فقط مدل گران‌تر نمایشگر روان‌تر دارد.

به گفته «راس یانگ»، مؤسس و مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants، گلکسی نوت ۲۰ نمایشگر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - ۱۲۰ هرتزی ندارد و نرخ رفرش نمایشگر آن مثل بسیاری از گوشی‌ها ۶۰ هرتز خواهد بود. گلکسی نوت ۲۰ پلاس اما به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود.

اگر این شایعه صحت داشته باشد به این معنی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - است که نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - در مقایسه با مدل گرانقیمت تر هم از لحاظ رزولوشن (+1080p در برابر +1440p) و هم از لحاظ رفرش ریت بسیار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - ضعیف تر خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی

مجهز شدن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - گلکسی نوت ۲۰ به نمایشگر ۶۰ هرتزی می‌تواند به معنی قیمت کمتر آن باشد. البته با توجه به قیمت فضایی پرچمداران اخیر سامسونگ، نمی‌توان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - به قیمت «مقرون به صرفه» گلکسی نوت ۲۰ چندان امیدوار بود.

سامسونگ احتمالاً به دلیل صرفه جویی در مصرف باتری مدل پایه را به نمایشگر ۶۰ هرتزی مجهز کرده است. نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی که با فناوری LTPS ساخته شده‌اند، انرژی زیادی مصرف می‌کنند. پنل گلکسی نوت ۲۰ پلاس از نوع اولد LTPO است که به گفته یانگ «بهترین انتخاب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - برای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - است». البته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - این پنل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فراهان استان مرکزی - نیز قیمت بیشتری داشته و قیمت نهایی گوشی را بالاتر خواهد برد.

یانگ می‌گوید این اطلاعات توسط سامسونگ تأیید شده‌اند، ولی از آنجا که سازنده کره‌ای تاکنون در این مورد سکوت اختیار کرده، بهتر است به این اطلاعات با کمی شک و تردید نگریست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone