تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32798.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9 [تماشا کنید]

هنوز چند روزی تا عرضه رسمی پرچمدار گلکسی نوت 9 باقی مانده و گرچه این موبایل حداقل از نظر ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی اس 9 پلاس ندارد، اما به نظر می رسد که بزرگ ...

هنوز چند روزی تا عرضه رسمی پرچمدار گلکسی نوت 9 باقی مانده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و گرچه این موبایل حداقل از نظر ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی اس 9 پلاس ندارد، اما به نظر می رسد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که بزرگ ترین تولیدکننده موبایل در جهان باز هم موبایلی با کیفیت ساخته است.

گلکسی نوت 9 که به خاطر عمر باتری اش بین هر بار شارژ و قلم S Pen هوشمندتر از همیشه اش مورد تمجید قرار گرفته، تازه ترین سوژه یوتوبر معروف، JerryRigEverything بوده و تحت بی رحمانه ترین تست های مقاومت قرار گرفته است.

در حالی که تمام موبایل های پرچمدار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سامسونگ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - طی سال های اخیر نتوانستند تست خم شدگی را با موفقیت پشت سر بگذارند، گلکسی نوت 9 از این تست و دیگر تست ها با سربلندی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بیرون آمد. با این حال، گلکسی نوت 9 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صرفاً از یک مشکل عجیب رنج می برد. دکمه های کناری دستگاه مثل دکمه های بیکسبی و ولوم را می توان به راحتی از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جای خود در آورد؛ هرچند که بسیار بعید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد دکمه ها به صورت اتفاقی از جای خود خارج شوند. بنابراین حتی در شدیدترین سناریوها هم نیازی به نگرانی در این باره نیست.

گذشته از این مشکل، با موبایلی طرف هستیم که کیفیتی مطابق با 1000 دلاری که از مشتریان طلب می کند ارائه می دهد. نمایشگر دستگاه به اندازه سایر پرچمداران موجود در بازار در برابر خط و خش مقاوم است و دوربین ها هم با لایه ای از شیشه مقاومت شده اند. اسکنر اثر انگشت هم بعد از آسیب های عمدی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گوناگون، سرعت و دقت خود را در شناسایی اثر انگشت کاربر حفظ می کند. در نهایت گفتنی است که قلم S Pen - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جدید از جنس پلاستیک است و به همین خاطر، راحت تر از گلکسی نوت 9 شیشه ای و فلزی با یک دست از وسط دو نیم می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone