تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37265.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام از موتور هوش مصنوعی جدیدی برای موبایل رونمایی کرد

در حالی که تنها چند روز به کنگره جهانی موبایل باقی مانده و کوالکام هم یکی از شرکت کنندگان آن است، این کمپانی منتظر برگزاری این رویداد نماند و امروز از یک موتور هوش مصنوعی ...

در حالی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تنها چند روز به کنگره جهانی موبایل باقی مانده و کوالکام هم یکی از شرکت کنندگان آن است، این کمپانی منتظر برگزاری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این رویداد نماند و امروز از یک موتور هوش مصنوعی رونمایی کرد.

این ماژول جدید که «AI Engine» نامیده می شود، پلتفرم جدیدی است که برای بهینه سازی هوش مصنوعی در موبایل ها، ابزارهای نرم افزاری و سخت افزاری را با هم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ترکیب می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کند.

در حال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حاضر چیپست های اسنپدراگون 660، 820 و 835 از این پلتفرم پشتیبانی می کنند. اسنپدراگون 845 نیز علاوه بر پردازشگر هوش مصنوعی تعبیه شده در آن با AI Engine هم سازگاری کامل دارد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان

توسعه AI Engine از لحاظ نرم افزاری به لطف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - موتور پردازش عصبی اسنپدراگون، API شبکه های عصبی اندروید و شبکه عصبی هگزاگون فراهم شده است. «گری بروتمن»، مدیر محصول - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کوالکام در این باره می گوید:

رفع نیازهای توسعه دهنده ها و کاربردهای مختلفی که بر اساس هوش مصنوعی موبایل توسعه پیدا می کنند مستلزم پیاده سازی صحیح معماری سخت افزاری، ابزارهای نرم افزاری و فریم ورک ها است. قابلیت های AI Engine به نوآوری های بیشتر در این زمینه کمک به سزایی خواهد کرد.

پیش از این کمپانی هایی از قبیل شیائومی، موتورولا، وان پلاس و غیره برای پشتیبانی از هوش مصنوعی در محصولاتشان سخت افزارهای ویژه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ای را به کار برده اند که به توسعه قابلیت هایی نظیر شناسایی چهره و منظره و ایجاد افکت پرتره با یک سنسور منجر شده است.

کوالکام در طول MWC سال جاری قابلیت های AI Engine را با نمایش ویژگی هایی مثل پرتره عمیق، Inner Magic، انیموجی و غیره به تصویر خواهد کشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone