🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30754.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سروش و گپ در صدر جدول پیام‌رسان‌های داخلی

عضو کمیسیون صنایع مجلس می‌گوید بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، سروش با ۸۱/۸۴ درصد و گپ با ۴۸/۶۳ درصد رتبه‌های اول و دوم در میان پیام‌رسان‌های داخلی را کسب کردند. «سیده حمیده زرآبادی» درباره تصمیم ...

عضو کمیسیون صنایع مجلس می‌گوید بر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - اساس ارزیابی‌های انجام شده، سروش با ۸۱/۸۴ درصد و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - گپ با ۴۸/۶۳ درصد رتبه‌های اول و دوم در میان پیام‌رسان‌های داخلی را کسب کردند.

«سیده حمیده زرآبادی» درباره تصمیم مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر حذف - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - حمایت از پنج پیام‌رسان بومی از میان هفت پیام‌رسان فعلی و تداوم حمایت از دو پیام‌رسان دیگر، گفت:

«شورای عالی فضای مجازی با هدف حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، تعدادی پیام‌رسان را مورد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - ارزیابی قرار داد که در مرحله اول و پس از رتبه‌بندی، هفت پیام‌رسان برای اخذ حمایت انتخاب شدند؛ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - به آنها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - وام داده شد و بسترهایی در اختیار آنها قرار گرفت. همچنین به جز وزارت ارتباطات، سایر وزارتخانه‌ها هم کمک‌هایی کردند.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان

به گفته این نماینده مجلس پیش از این مقرر شده بود که این پیام‌رسان‌ها در مرحله بعد ارزیابی شوند و برخی شاخص‌ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - مانند توسعه داخلی، تسلط تیم، مقیاس‌پذیری زیرساختی، دسترسی‌پذیری، کارآیی، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر زرین شهر استان اصفهان - کارکرد، استفاده از فرآیندهای مهندسی و بحث‌های امنیتی و صیانت از داده‌ها مد نظر قرار گیرد که این ارزیابی هم انجام شد.

عضو فراکسیون زنان مجلس توضیح می‌دهد که بر اساس همین شاخص‌ها، سروش با ۸۱/۸۴ درصد بالاترین امتیاز را گرفت و بعد از آن گپ با ۴۸/۶۳ درصد در رتبه دوم قرار گرفت؛ اگرچه اختلاف میان رتبه اول و دوم زیاد است ولی پیام‌رسان‌های رتبه‌های بعدی نزدیک به هم هستند مثلا بله در رتبه سوم با امتیاز ۴۷/۶۵ درصد قرار دارد.

آنطور که عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می‌گوید، استراتژی اولیه این بود که اول از هفت پیام‌رسان حمایت شود و در مرحله بعدی آنها که بهتر کار کردند و شاخص‌های مورد رتبه‌بندی را کسب کردند، به عنوان پیام‌رسان بومی انتخاب و حمایت شوند: «با این حال حمایت از رسانه‌هایی چون سروش و گپ بستگی به استراتژی شورای عالی فضای مجازی یا سیاست‌های کلی کشور در حوزه پیام‌رسان‌ها دارد.»

حمایت‌هایی که زرآبادی از آنها سخن می‌گوید شامل رفع باگ‌ها و حمایت‌های برای توسعه‌ پیام‌رسان‌ها و موارد از این قبیل می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone