🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39169.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تست مقاومت نوکیا ۲؛ ارزان‌‌ترین شوالیه‌ی HMD Global [تماشا کنید]

برای برخی از کاربران همواره مقاومت یک تلفن‌همراه از قابلیت‌های سخت‌افزاری آن اهمیتی بیشتری دارد. برند نوکیا که همواره به ساخت موبایل هایی ضدضربه و ارزان قیمت شهرت داشته، با عرضه نوکیا ۲ سنگ‌تمام گذاشته ...

برای برخی از کاربران همواره مقاومت یک تلفن‌همراه از قابلیت‌های سخت‌افزاری آن اهمیتی بیشتری دارد. برند نوکیا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - که همواره به ساخت موبایل هایی ضدضربه و ارزان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - قیمت شهرت داشته، با عرضه نوکیا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - ۲ سنگ‌تمام گذاشته و این تلفن همراه را (که با قیمت ۹۹ دلاری خود موبایلی اقتصادی به حساب می‌آید) بدل به گزینه‌ی مناسب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - برای جان سخت‌پسندان نموده است.

اخیراً کانال یوتیوب JerryRigEverything نوکیا ۲ را مورد بررسی قرار داد تا ببیند ارزان‌‌ترین دستگاه ساخت HMD Global می‌تواند مانند محصولات قدیمی نوکیا مقاومتی خارق‌العاده از خود نشان دهد یا خیر؟

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران

این تلفن‌همراه به ترتیب در برابر خراش پذیری، سوختگی و خم شدگی مورد آزمایش قرار گرفت و نشان داد که مانند پدربزرگ‌هایش از ماندگاری بالایی برخوردار است.

همانطور که در فهرست مشخصات نوکیا ۲ آمده پوشش گوریلا گلاس ۳، صفحه‌ی نمایش و لنز دوربین سلفی آن را پوشانده است که با ضریب سختی ۶ مانع از خراش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - پذیری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - در برابر سکه و کلید می‌شود. درضمن یک قطعه‌ی شیشه‌ای از دوربین اصلی آن محافظت می‌کند که نسبت به نمونه مشابه پلاستیکی در نوکیا ۳ به نوعی پیشرفت محسوب می‌گردد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران

در تست سوختگی انجام شده روی این تلفن هوشمند، پنج ثانیه طول کشید تا پیکسل‌های نمایشگر LCD نوکیا ۲ خاموش شوند. اگرچه پیکسل‌ها پس از گذشت چند ثانیه به وضعیت عادی خود بازگشتند. این درحالی است نمایشگر‌های AMOLED - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - که در موبایل‌های پرچمدار استفاده می‌شود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - در مواجهه با آتش دچار آسیب غیرقابل بازگشت می‌شوند.

در تست پایانی، نوکیا ۲ نشان داد که در برابر خم شدگی نیز مقاوت بالایی دارد. اگرچه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران - پس از انجام این آزمایش پیچ‌و‌تابی در این مدل ایجاد شد اما بازهم قابل استفاده و سالم باقی ماند. در ادامه شما را به دیدن این آزمایش‌ها دعوت می‌کنیم؛

تست مقاومت پیکسل 2 در برابر خراشیدگی، آتش و فشار [تماشا کنید] - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر متل قو استان مازندران -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone