🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22873.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل سرگرم توسعه آنتن 5G سفارشی برای آیفون ۲۰۲۰ است

هرچند اپل و کوالکام سال گذشته به توافقی غیرمنتظره دست پیدا کردند اما کوپرتینویی ها هنوز هم در پی کاهش وابستگی های خود به کوالکام بوده و قصد استفاده از آنتن 5G این شرکت را ...

هرچند اپل و کوالکام سال گذشته به توافقی غیرمنتظره دست پیدا کردند اما کوپرتینویی ها هنوز هم در پی کاهش وابستگی های خود به کوالکام بوده و قصد استفاده از آنتن 5G این شرکت را ندارند.

دلیل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - این مشکل به سایز آنتن QTM525 کوالکام برمی گردد که علی رغم نرخ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - بالای انتقال داده بزرگتر از آن است که در بدنه باریک آیفون نسل بعد جای بگیرد. در نتیجه اپل خود به توسعه سیستم آنتنی روی آورده که از اساس متناسب با آیفون طراحی شده است. با توجه به دامنه نسبتا محدود فناوری بی سیم فوق سریع، کارایی آنتن - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - برای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - امواج میلیمتری اهمیت بسیار بالایی دارد تا جایی که موبایل های 5G - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - معمولا به چند آنتن نیاز دارند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان

استفاده اپل از آنتن 5G داخلی هنوز نهایی نشده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - اما توسعه این ابزار منطقی به نظر می رسد چرا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - که توافق این شرکت با کوالکام از سر ناچاری بوده و کاهش وابستگی به آنها در اولویت قرار دارد. در واقع دلیل تسلیم شدن اپل این بود که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - شریک تجاری آنها در آن زمان، یعنی اینتل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - توانایی تامین چیپ 5G را نداشت وگرنه کوپرتینویی ها هنوز هم بر این باورند که کوالکام هزینه گزافی را به بهانه وفاداری از آنها می گیرد.

دیگر گام مهم اپل برای کاهش همکاری با کوالکام خرید بخش عمده ای از کسب و کار مودم موبایل اینتل بود که به آنها اجازه می دهد با تکیه بر تجارب این شرکت مودمی را از پایه برای آیفون، آیپد و محصولات دیگر سفارشی سازی کنند.

هرچند این واحد هنوز تا تولید مودم 5G فاصله دارد اما کوپرتینویی ها دیر یا زود به آن دست پیدا می کنند. در چنین شرایطی تولید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - آنتن 5G متناسب با چیپ داخلی و طراحی آیفون و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - آیپد کاملا منطقی به نظر می رسد.

 

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 11 پرو ادعاهای اپل را به چالش می‌کشد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone