🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42029.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام برچسب follows you را در اندروید آزمایش می کند

از زمان آغاز به کار اینستاگرام تا حالا، همیشه پی بردن به این که چه کسانی شما را آنفالو کرده اند کار مشکلی بوده. کاربران اینستاگرام برای آگاهی از آنفالو شدن نه تنها هیچ گونه ...

از زمان آغاز به کار اینستاگرام تا حالا، همیشه پی بردن به این که چه کسانی شما را آنفالو - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کرده اند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کار مشکلی بوده. کاربران اینستاگرام برای آگاهی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنفالو شدن نه تنها هیچ گونه نوتیفیکیشنی دریافت نمی کردند، بلکه باید فهرست فالوئرهایشان را بالا و پایین می کردند تا به این موضوع پی ببرند.

اما به نظر می رسد که اینستاگرام با راهکاری ساده می خواهد که پی بردن به این موضوع - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را برای کاربران آسان تر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند. بعضی از کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن گزارش داده اند که به تازگی زیر قسمت بیوگرافی در حساب های کاربری، برچسبی به نام follows you را مشاهده کرده اند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

به لطف این برچسب، چک کردن این که چه کسی شما را دنبال می کند یا نه به کار آسانی تبدیل شده است. کافیست پروفایل آن شخص را باز کرده و به زیر قسمت بیوگرافی او نگاه کنید.

به گزارش Mashable، این قابلیت جدید هنوز در دسترس کلیه کاربران اندروید قرار نگرفته و هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد. در مورد کاربران iOS هم همینطور، هنوز اثری از آن در آی دیوایس ها مشاهده نمی شود.

تیم اینستاگرام هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که چه زمانی این قابلیت را به نسخه پایدار اپلیکیشن اضافه می کند. حتی احتمال این هم هست که قابلیت یادشده در مرحله آزمایش باقی مانده و به نسخه اصلی اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - راه پیدا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نکند.

در هر صورت برای اطمینان از این موضوع باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone