🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42025.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اولین جراحی کاشت دندان توسط یک ربات [تماشا کنید]

به تازگی در چین عمل جراحی جای گذاری دو دندان ساخته شده توسط پرینترهای سه بعدی داخل دهان بیمار توسط یک ربات انجام شده است. محققان ابتدا ربات طراحی شده را به نحوی برنامه ریزی ...

به تازگی در چین عمل جراحی جای گذاری دو دندان ساخته شده توسط پرینترهای سه بعدی داخل دهان بیمار توسط یک ربات انجام شده است.

محققان ابتدا ربات طراحی شده را به نحوی برنامه ریزی کرده اند که بتواند تمام مراحل را به تنهایی انجام دهد؛ اطلاعاتی که طی این پروسه به ربات داده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - شده شامل زاویه و عمق جای گذاری صحیح دندان بود. در نهایت فرآیند جراحی رباتیک تست شد و پس از آن عمل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - جراحی شروع گشت و حدود یک ساعت طول کشید و پس از آن، دقت ربات بسیار بالا ارزیابی شد.

بر اساس گزارشات، 400 میلیون نفر در چین نیاز به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - کاشت دندان دارند و هر سال تنها یک میلیون نفر تحت این عمل قرار می گیرند. از سوی دیگر بسیاری از شهروندان این کشور به متخصصین کم تجربه مراجعه کرده و به دنبال آن دچار مشکلات عدیده دیگر می گردند.

دانشمندان چینی امیدوارند روش جدید به معضل کمبود دندانپزشک در چین کمک نماید. از سوی دیگر امید می رود که ربات ها بتوانند دقت جراحی های دهانی را بالا برده و سرعت عمل را نیز افزایش دهند. در ادامه می توانید فیلم مربوط - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - به این عمل را مشاهده نمایید.

لطفاً توجه فرمایید که این فیلم ممکن است برای برخی خوشایند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone