🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34033.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش عمومی در دستور کار مجلس

طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش عمومی غیردولتی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود. کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه هفته جاری 12 شهریورماه، بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ...

طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش عمومی غیردولتی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه هفته جاری 12 شهریورماه، بررسی طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - و بخش عمومی غیردولتی (چاپ 417 اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مردادماه سال 96 اصول حاکم بر دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی را تصویب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - کرد که این مصوبه شرایط واگذاری مجوز راه اندازی این دفاتر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - و فعالیت‌های ذیل آن را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی واگذار کرده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - منتها این مصوبه به دلیل ایراداتی که به آن وارد شد تاکنون به اجرا درنیامده است.

«علی فلاح» دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات پیش از این اعلام کرده بود که 16 هزار دفتر پیشخوان در دولت وجود دارد و این دفاتر تاکنون حدود 70 هزار شغل ایجاد کرده‌ اند. وی درباره همکاری های صورت گرفته میان دفاتر پیشخوان با سازمان فناوری اطلاعات گفته بود:

«از سال 1389 که ابلاغیه ریاست جمهوری به این مجموعه ابلاغ شد، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - ما بدون دریافت یک ریال کمک ازدولت کارگروه راهبری پیشخوان دولت در یاست جمهوری با سرمایه خود دفاتر و بخش خصوصی، تامین خدمات را توسعه دادند. در این روند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - ابلاغیه‌ هایی مبنی بر نظارت تراکنشات مالی وجود داشت و بر همین اساس ما طبق تفاهم نامه با سازمان فناوری اطلاعات سرورهای خود را در سازمان فناوری اطلاعات مستقر کردیم. از 10 هزار دفتر که به شبکه ما متصل هستند، 6 هزار دفتر بدون اتصال به اینترنت و روی شبکه ملی اطلاعات، به مبادله اطلاعات می‌پردازند. حدود 173 خدمت از دستگاه‌ های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - مختلف اجرایی در این بستر خدمات رسانی می‌کنند. تراکنش های مالی این دفاتر تحت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - نظر بانک مرکزی انجام می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان

به گفته فلاح شیوه نرخ گذاری دفاتر پیشخوان طبق روال گذشته بر اساس تصمیمات شورای نرخ گذاری در وزارت کشور زیر نظر کارگروه راهبری در ریاست جمهوری انجام می‌شد و اخیرا بر اساس مصوبه برنامه ششم توسعه مسئولیت نرخ گذاری شبکه در  پیشخوان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - دولت به عهده کمیسیون تنظیم مقررات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - و ارتباطات رادیویی گذاشته شد.

در همین مورد دیجیاتو به عدم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - رعایت نرخ‌های تعیین شده در دفاتر اشاره کرد و راه‌های نظارت بر نرخ‌ها را مورد سوال قرار داد که دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت پاسخ داد:

«اعتقاد ما بر این است که نظارت ما بر نرخ و کیفیت خدمات به جز نحوه فیزیکی و حضوری باید به صورت الکترونیکی انجام شود. در 6هزار دفتر سامانه های PC Pose به خدمات متصل است و در این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - حالت عملا دستور پرداخت وجه از طریق PC Pose دریافت می‌کنند و متقاضی می‌تواند با کشیدن کارت و دریافت رسید از PC Pose اطلاعات مبلغ، نوع خدمت و شناسه دفتر را برای اطلاع دقیق از نرخ مصوب خدمت داشته باشد. بنابراین به نظر می‌رسد این موضوع باعث شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - کمتر نرخ نامتعارفی از مردم گرفته شود.»

به گفته فلاح اگر نرخ غیر متعارفی اخذ شد، شهروندان می‌توانند با سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات و شماره 61912222 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر قزوین استان زنجان - در کانون کشوری، آماده پاسخگویی به شکایات مردمی از این دفاتر است‌.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone