🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42037.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

باج افزاری که به جای پول از کاربران تصاویر غیراخلاقی می خواهد

باج افزار نوعی از بدافزار است که اطلاعات کاربر را رمزنگاری یا منتقل کرده و در ازای دریافت مبلغی آنها را به وی باز می گرداند، اما اخیرا باج افزار جدیدی منتشر شده که تنها ...

باج افزار نوعی از بدافزار است که اطلاعات کاربر را رمزنگاری یا منتقل کرده و در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - ازای دریافت مبلغی آنها را به وی باز می گرداند، اما اخیرا باج افزار جدیدی منتشر شده که تنها در ازای دریافت تصاویر غیراخلاقی کاربر اطلاعات را به او باز می گرداند.

این باج افزار جدید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - که «nRansomware» نام دارد از طریق فایلی به نام «nRansom.exe» منتشر شده و اطلاعات کاربران را رمزنگاری می کند. سرویس های آنلاین «VirusTotal» و «Hybrid Analysis» این فایل را به عنوان یک تهدید امنیتی شناسایی کرده اند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندرانهنوز معلوم نیست قصد توسعه دندگان این ویروس شوخی است یا نه، اما آن ها پس از رمزنگاری اطلاعات از کاربر تقاضا می کنند یک حساب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - کاربری در سرویس ایمیل «Protomail» ایجاد کرده و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - ده تصویر برهنه خود را برای آنها ارسال کند.

چگونگی تائید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - اینکه این تصاویر به یک کاربر خاص - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - تعلق دارند مشخص نیست اما احتمالا این تصاویر باید به یک حساب کاربری خاص ارسال شده و پس از تائید تصاویر، کد غیرفعال سازی باج - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - افزار در اختیار کاربر قرار می گیرد.

طراحی ظاهری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - این باج افزار بسیار ابتدایی بوده و در آن تنها تصویر یک قطار قرار دارد که پس از اجرا آهنگی از  سریال «Curb Your Enthusiasm» را پخش می کند. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - هنوز - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - مشخص نیست این باج افزار چند رایانه را آلوده کرده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تنکابن استان مازندران - است.

برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به این نوع بد افزارها توصیه می شود از بروز بودن آنتی ویروس و سیستم عامل اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone