🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42035.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هیولِت پاکارد تا انتهای سال جاری میلادی 5000 نفر را اخراج خواهد کرد

حدود یک سال پیش شرکت اچ پی اعلام کرد که قصد دارد، در 3 سال آینده بین 3 تا 4 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج نماید و به تازگی مشخص شده که هیولِت ...

حدود یک سال پیش شرکت اچ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - پی اعلام کرد که قصد دارد، در 3 سال آینده بین 3 تا 4 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج نماید و به تازگی مشخص شده که هیولِت پاکارد یکی از زیر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - مجموعه های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - این شرکت، به منظور تعدیل نیرو، 10 درصد از کارمندان خود (معادل حدود 5 هزار نفر) - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - را تا انتهای سال جاری میلادی اخراج خواهد کرد.

این خبر توسط خبرگزاری بلومبرگ اعلام شده و شرکت هیولِت پاکارد هنوز در مورد آن اظهار نظری نکرده است.

«مگ وایتمن» (Meg Whitman) مدیر عامل HP، در چند ماه اخیر تغییرات فراوانی جهت ساده تر کردن ساختار این شرکت ایجاد کرد که از آن جمله - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - می توان به فروش بخشی از کسب و کارهای مرتبط با چین اشاره کرد.

لازم است اشاره کنیم که کسب و کار این شرکت به عنوان زیر مجموعه ای از HP، شامل امنیت سایبری، شبکه های بی سیم سازمانی، خدمات ذخیره سازی ابری، سرورها و ... می شود.

گزارش سه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر تربت جام استان خراسان - ماهه دوم سال جاری میلادی HP حکایت از سود فراتر از انتظار آن داشت. از سوی دیگر سهام هیولِت پاکارد در سال گذشته میلادی رشد 2.5 درصدی ارزش را تجربه کرد؛ لذا به نظر می رسد خبر تعدیل نیرو تاثیر منفی چندانی بر ارزش سهام این شرکت نداشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone