🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42031.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه ارتقا یافته نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی تأیید شد

شرکت «HMD Global» اواخر مرداد با رونمایی از «نوکیا 8» نخستین پرچمدار خود با برند نوکیا را به بازار معرفی کرد که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره برده و به حافظه داخلی 64 گیگابایتی در ...

شرکت «HMD Global» اواخر مرداد با رونمایی از «نوکیا 8» نخستین پرچمدار خود با برند نوکیا را به بازار معرفی کرد که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره برده و به حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار رم 4 گیگابایتی مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران

اکنون خبر می رسد که کمپانی مورد بحث نسخه ارتقا یافته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - ای از نوکیا 8 را توسعه داده که از چیپست مشابهی برخوردار بوده اما با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا 8 با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - رم 6 گیگابایتی 669 یورو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - قیمت دارد

موبایل مورد بحث چندی پیش در اسناد FCC رؤیت شده بود اما حالا شرکت HMD Global رسماً وجود آن را تأیید کرده و قصد دارد نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی را از 28 مهر ماه و ابتدا در اروپا (آلمان) - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - عرضه کند. البته مدل مورد اشاره از نسخه معمولی گران تر بوده و با اضافه شدن 90 یورو به مبلغ قبلی، با قیمت 669 یورو به دست مشتریان خواهد رسید.

گفتنی است نوکیا 8 در کنار موارد مذکور، از نمایشگر 5.3 اینچی QHD با شیشه گوریلا گلس 5 بهره برده، و به یک بدنه فلزی با مقاومت - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - در مقابل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - نفوذ آب و غبار (گواهی IP54) و دوربین دوگانه زایس مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone