🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42036.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اقدامات جامعه علمی برای بزرگداشت «مریم میرزاخانی»

هنوز چندماه از درگذشت مریم میرزا‌خانی، استاد ریاضیات دانشگاه استنفورد نگذشته است که اقدامات زیادی برای زنده نگه داشتن نام او انجام می‌شود. یکی از این اقدامات، اختصاص بورسیه‌ای ویژه برای دانشجویان زن فارسی‌زبان است. ...

هنوز چندماه از درگذشت مریم میرزا‌خانی، استاد ریاضیات دانشگاه استنفورد نگذشته است که اقدامات زیادی برای زنده نگه داشتن نام او انجام می‌شود.

یکی از این اقدامات، اختصاص بورسیه‌ای ویژه برای دانشجویان زن فارسی‌زبان است. مؤسسه خیریه آموزشی پرشیا که در لندن قرار دارد، قرار است هر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سال دانشجویان تحت حمایت خود را که در سطوح فوق‌لیسانس و دکترای رشته‌های علوم‌پایه، تکنولوژی و مهندسی تحصیل می‌کنند، در زادروز میرزاخانی اعلام نماید.

از سوی دیگر دانشگاه استنفورد تصمیم دارد شنبه 23 اکتبر 2017 (۲۹ مهر ۱۳۹۶) مراسم یادبودی برای پروفسور مریم میرزاخانی برگزار نماید.

اداره و مرکز تحقیقات ریاضیات میزبان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این برنامه در سالن اجتماعات دانشگاه استنفورد خواهد بود که این مراسم به طور زنده از یوتیوب پخش خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
در متن اعلامیه این مراسم از شرکت کنندگان خواهش شده تا در عوض تهیه گل، مبلغ آن را به صندوق یادبود «مریم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - میرزاخانی» واریز شود.

مریم میرزاخانی؛تنها - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - زن و و تنها ایرانی برنده مدال فیلدز

این نابغه اردبیهشت ۱۳۵۶ در ایران متولد شد و در سال ۹۶ پس از چهار سال مبارزه با سرطان دیده از جهان فروبست. او در سال ۲۰۱۴ برای تحقیقی با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موضوع «دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضاهای پیمانه‌ای آنها» موفق به دریافت مدال فیلدز، بالاترین جایزه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در ریاضیات شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone