🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42026.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسنودن یک ردیاب ارسال مخفیانه اطلاعات از آیفون ساخته است

به تازگی «ادوارد اسنودن» و «اندرو بانی هوانگ» (Andrew bunnie Huang) هکر، یک وسیله جانبی به نام «موتور خودآزما» را برای آیفون ساخته اند که می تواند ارسال مخفیانه اطلاعات توسط آن را ردیابی نماید. این ...

به تازگی «ادوارد اسنودن» و «اندرو بانی هوانگ» (Andrew bunnie Huang) هکر، یک وسیله جانبی به نام «موتور خودآزما» را برای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آیفون ساخته اند که می تواند ارسال مخفیانه اطلاعات توسط آن را ردیابی نماید.

این وسیله به صورت کد منبع باز توسعه داده شده و می تواند در کاور موبایل قرار گیرد و در صورت استفاده از وای-فای، بلوتوث، جی پی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اس یا سیگنال تلفن همراه به کاربر اخطار دهد.

به گفته هوانگ و اسنودن، امروزه روزنامه نگاران و فعالین حقوق بشر در معرض خطر هستند. این ابزار امکان مطلع شدن از ارسال یا دریافت احتمالی اطلاعات توسط موبایل حتی وقتی که حالت پرواز آن روشن باشد، را فراهم می آورد. آنها افزوده اند که بخش عمده ای از آسیب پذیری های فعلی دنیای اطلاعات، به خاطر دیوایس های مدرن است. تا قبل از این هیچ دستگاهی برای شناسایی اتفاقاتی که پشت آیکون ها و نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موبایل ها اتفاق می افتد وجود نداشته است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اسنودن و هوانگ در آینده قصد دست کاری سخت افزار آیفون را دارند

قدم بعدی این دو، توسعه آیفونی است که تمام امکانات ارسال آن غیر فعال شده باشد. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آنها - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نام آن را «تلفن صامت» یا «Silent Phone» نامیده اند. به عقیده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اسنودن و هوانگ، با دستکاری های کوچک سخت افزار آیفون به راحتی می توان چنین محدودیت هایی را ایجاد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمود. آنها همچنین قصد دارند امکان اتصال اسمارت فون مورد نظر از طریق کابل به شبکه را فراهم آورند که توسط آن بتوان به شبکه های امن به صورت ناشناس متصل شد و از اینترنت استفاده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرد.

سوالی که ایجاد می شود این است که در حالی که اپل خود را مدافع حریم خصوصی کاربران معرفی می کند و در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عین حال با اعمال هر گونه تغییرات سخت افزاری در موبایل هایش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مخالف است، به این اختراع چطور - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پاسخ خواهد داد و چه تمهیداتی برای جلوگیری از چنین تغییراتی انجام خواهد داد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone