🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25140.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شرکت TCL کنفرانس خبری خود در نمایشگاه MWC 2020 را لغو کرد

شرکت TCL کنفرانس خبری خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. این شرکت چینی به شکل محدود در این رویداد حاضر خواهد شد. شرکت TCL به دلیل ...

شرکت TCL کنفرانس خبری خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. این شرکت چینی به شکل محدود در این رویداد حاضر خواهد شد.

شرکت TCL به دلیل «رعایت جوانب - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - احتیاطی و محافظت از کارکنان، مشتریان، اصحاب رسانه و دیگر شرکت کنندگان»، از لغو کردن کنفرانس خبری خود در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) در شهر بارسلونای اسپانیا خبر داد. این شرکت در شهر شنژن (Shenzhen) چین واقع شده و گوشی های بلک‌بری و آلکاتل را می سازد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان

البته لغو شدن کنفرانس خبری تأثیری روی دیگر برنامه های شرکت TCL نخواهد گذاشت و این شرکت با حضور در نمایشگاه MWC 2020 جدیدترین گوشی های خود را در غرفه‌اش در مرکز همایش های Fira Gran Via شهر بارسلونا به معرض نمایش می گذارد.

آمازون، ال جی، اریکسون و انویدیا از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - حضور در کنگره جهانی موبایل 2020 انصراف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - داده اند و شرکت ZTE نیز کنفرانس خبری خود را لغو کرده است. شرکت های هواوی و اوپو دو هفته پیش از برگزاری نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - مدیران خود را قرنطینه می کنند. شرکت اوپو دمای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - بدن همه شرکت کنندگان رویدادهایش را اندازه گیری خواهد کرد.

حضور سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال که بزرگ ترین تولید کننده تلفن هوشمند دنیا به شمار می رود، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - در هاله ای ابهام قرار دارد. برخی منابع آگاه گفته اند این سازنده کره ای با مدیران کمتری از آمریکا و کره در این رویداد حاضر می شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط منابع آگاه بسیاری از شرکت های فعال در حوزه موبایل در مورد حضور در کنگره جهانی موبایل امسال در حال تجدیدنظر هستند و برخی از آنها قصد دارند به کلی از شرکت در این رویداد منصرف شده و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - یا به شکل محدود حاضر شوند.

کروناویروس جدید موسوم به 2019-nCoV اولین بار اواخر دی ماه در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - شهر ووهان چین کشف شد و طبق آمارهای لحظه ای تا کنون بیش از هزار نفر را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - به کام مرگ کشانده و بیش از 43 هزار نفر را مبتلا کرده است. این ویروس کشنده به بیش از 30 کشور از جمله - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر تاکستان استان زنجان - ایالات متحده، آلمان، امارات متحده عربی، کانادا، ژاپن و استرالیا سرایت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone