🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25141.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تیزرهای تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

تا به امروز شایعات متعددی در رابطه با گوشی گلکسی زد فلیپ منتشر شده است اما روز گذشته سامسونگ رسما این تلفن هوشمند تاشو را برای نخستین بار در جریان آکادمی اواردز به نمایش گذاشت. ...

تا به امروز شایعات متعددی در رابطه با گوشی گلکسی زد فلیپ منتشر شده است اما روز گذشته سامسونگ رسما این تلفن هوشمند تاشو را برای نخستین بار در جریان آکادمی اواردز به نمایش گذاشت. تبلیغی که در نخستین ساعات مراسم اسکار دیروز در محل برگزاری آکادمی اواردز پخش می شد گلکسی زد فلیپ را در عمل نشان می داد (هرچند که حرفی از نام آن به میان نیامده بود) و محصولی شبیه به موتورولا ریزر را به تصویر می کشید.

در این تبلیغ ۱۵ ثانیه ای گوشی گلکسی زد فلیپ نخست به عنوان یک دوربین نمایش داده می شود که در نیمه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - پایینی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - نمایشگر تاشوی آن نیز یک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - اینترفیس عکاسی قرار دارد و در نیمه بالایی آن تصویری که قرار است گرفته شود مشاهده می گردد. در ادامه این ویدیو به قابلیت های گلکسی زد فلیپ در تماس ویدیویی پرداخته می شود و دو مدل در آن به نمایش در می آیند که از طریق اپی مشابه فیس تایم مشغول - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - صحبت با هم هستند. اینکه گوشی های تاشو چطور می خواهند تماس های تصویری را بهبود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - بدهند مسئله ایست که امشب مشخص می شود.

اما ابتدای این تبلیغ نوشته کوچکی در گوشه پایینی صفحه نمایش داده می شود که روی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - آن نوشته شده: شاید یک ترک را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - بخش میانی صفحه ببینید که مشخصه اصلی این نوع نمایشگر است.

گلکسی زد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - فلیپ براساس شایعات به یک نمایشگر تاشو ۶.۷ اینچی، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه (یک حسگر معمولی و یک حسگر الترا واید)، دو باتری و یک چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز شده است.

رویداد جعبه گشایی امشب صرفا به رونمایی از این گوشی اختصاص ندارد و طبق پیش بینی ها سامسونگ در نظر دارد سه مدل مختلف از خانواده گلکسی اس ۲۰ را هم معرفی کند. این گوشی در واقع مدلی است که قرار بود بعد از گلکسی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - اس ۱۰ و با نام گلکسی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - اس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - ۱۱ معرفی می شد. بزرگ ترین مشخصه این اسمارت فون نیز پشتیبانی آن از شبکه نسل پنجم و نمایشگر اولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و البته دوربین جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

اما بعد از انتشار این ویدیوی تبلیغاتی تیزر دیگری از نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ در فضای آنلاین منتشر شد که ظاهرا توسط Thom Browne طراح مشهور آمریکایی طراحی شده است.

این ویدیو که توسط یکی از افشاکنندگان توییتری به نام Ishan Agarwal منتشر شده نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ را با نوارهای قرمز، سفید و آبی در پشت بدنه نقره ای آن نشان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر چناران استان خراسان - می دهد که همراه با گلکسی بادز و گلکسی واچ اکتیو ۲ در یک پکیج قرار دارند. هنوز اطلاعاتی از قیمت این پکیج در دست نیست اما ظاهرا قرار است در شمار محدودی از کشورها عرضه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزدان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ یه سوال داشتم شرکت شما سمت مسکن مهر چناران سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر خشایار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب شرکت شما آیا طرفای مسکن مهر چناران برای لباسشویی بلومبرگ تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone