تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23918.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نتایج منتسب به تست گیکبنچ اسنپدراگون ۸۶۵ منتشر شد

در ماه دسامبر (حوالی آذرماه گذشته) کوالکام پلتفرم موبایلی اسنپدراگون ۸۵۵ را به عنوان اولین چیپست ۷ نانومتری مخصوص دستگاه های موبایل معرفی کرد. ماه گذشته نیز این شرکت نسخه بهبودیافته ای از اسنپدراگون ۸۵۵ ...

در ماه دسامبر (حوالی آذرماه گذشته) کوالکام پلتفرم موبایلی اسنپدراگون ۸۵۵ را به عنوان اولین چیپست ۷ نانومتری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - مخصوص دستگاه های موبایل معرفی کرد. ماه گذشته نیز این شرکت نسخه بهبودیافته ای از اسنپدراگون ۸۵۵ را با نام اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و سرعت کلاک ۲.۹۶ گیگاهرتز معرفی کرد. حالا پیش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - بینی می شود که اسنپدراگون ۸۶۵ تا پایان امسال رونمایی شود چراکه نتایج احتمالی مربوط به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - تست گیکبنچ تلفن هوشمند بهره مند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - از این چیپست با شماره مدل SD865 منتشر شده است.

دستگاه تست که Qualcomm Kona نام داشته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - همانطور که اشاره کردیم روی وبسایت گیکبنچ رویت شده و نتایج به دست آمده عملکرد چیپست آن را در وضعیت تست تک و چند هسته ای نشان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - می دهند که در جایگاهی بالاتر از اسنپدراگون ۸۵۵ قرار دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - وبسایت گیکبنچ امتیاز این چیپست در تست های تک و چند هسته ای به ترتیب برابر با ۴۱۴۹ و ۱۲۹۱۵ بوده است. دستگاه بهره مند از اسنپدراگون ۸۶۵ نیز اندروید  ۱۰ را اجرا می کرده که در واقع همان اندروید کیو است. در نتایج عملکرد این گوشی به شش گیگابایت رم و فرکانس هسته ۱.۸ گیگاهرتز اشاره شده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان

پیشتر افشاگر معروف Roland Quandt اعلام کرده بود که کوالکام احتمالا دو نسخه مختلف از این چیپست را معرفی خواهد کرد؛ یکی با مودم 4G LTE و دیگری همراه با مودم 5G. اخبار منتشر شده قبلی نیز حکایت از آن داشت که Huracan و Kona اسامی اختصاص یافته به دو نسخه مختلف اسنپدراگون ۸۶۵ هستند و همانطور که مشاهده می - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنید چیپست تازه بررسی شده در گیکبنچ نیز نام Kona را دارد.

طبق پیش بینی ها اسنپدراگون ۸۶۵ از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بندرترکمن استان گلستان - رم LPDDR5x، حافظه UFS 3.0 و استاندارد +HDR10 پشتیبانی می کند. این چیپست همچنین میتواند نسل دوم تراشه های ۷ نانومتری کوالکام بعد از اسنپدراگون ۸۵۵ باشد. گفته می شود سامسونگ سفارش تولید SD865 را دریافت کرده و کوالکام مراسمی را برای رونمایی از آن در آذر امسال تدارک دیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone