🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18242.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اروپا نصب اپلیکیشن‌های پیش‌فرض غیرقابل حذف روی موبایل را ممنوع می‌کند

اتحادیه اروپا پس از وادار کردن گوگل به میدان دادن به دیگر موتورهای جستجو، در پی این است که کاربران امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش فرض از موبایل را داشته باشند. اغلب تولیدکنندگان موبایل محصولاتشان را ...

اتحادیه اروپا پس از وادار کردن گوگل به میدان دادن به دیگر موتورهای جستجو، در پی این است که کاربران امکان حذف اپلیکیشن‌های پیش فرض از موبایل را داشته باشند.

اغلب تولیدکنندگان موبایل محصولاتشان را با تعدادی برنامه‌ پیش فرض یا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - به اصطلاح Bloatware روانه بازار می‌کنند که امکان حذف آنها وجود ندارد. تعداد این برنامه‌‌ها که معمولا مورد استفاده هم قرار نمی‌گیرند، گاهی آنقدر زیاد است که بخش زیادی از حافظه را به خود اختصاص داده و منو را بیش از حد شلوغ می‌کنند. شرایط زمانی بدتر می‌شود  که کاربر موبایلی را در چارچوب قرارداد با اپراتور خریداری می‌کند چرا که اپ‌های پیش‌فرض بیشتری نیز به دستگاه تحمیل می‌شوند.

هدف سازندگان و اپراتورها از اینکار ترغیب کاربران به استفاده از این اپ‌ها است چرا که سود خوبی را به جیب آنها واریز می‌کند. هرچند برخی راه‌ها برای حذف این دسته از اپ‌ها وجود دارد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - اما اینکار چندان ساده نیست. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - حالا اما به نظر می‌رسد شرایط در حال تغییر است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان

آنطور که «فایننشال تایمز» می‌گوید اتحادیه اروپا در چارچوب قانون «Digital Services Act» در پی این است که تولیدکنندگان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - موبایل را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - وادار سازد به کاربران اجازه حذف اپ‌های پیش‌فرض را بدهند. این قانون که احتمالا تا آخر پاییز تصویب می‌شود، به منظور کاهش تسلط غول‌های فناوری بر دنیای اینترنت تدوین شده و در بخشی از آن گوگل و آمازون از بکارگیری داده‌‌‌های جمع آوری شده در پلتفرم‌شان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - برای اهداف تجاری خود منع شده‌اند، مگر اینکه این اطلاعات را در اختیار رقبایی قرار دهند که در همان زمینه فعالیت دارند.

در بخش دیگری از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - این پیش‌نویس از شرکت‌هایی مثل گوگل که پلی استور را اداره می‌کنند و در عین برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - خودشان را هم در این پلتفرم منتشر کرده‌اند، خواسته شده از داده‌های دیگر توسعه‌دهندگان به جز در زمینه تبلیغات استفاده نکنند. هرچند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر نیشابور استان خراسان - این قوانین فعلا تنها در اروپا مطرح شده‌اند اما اگر نتایج مثبتی به دنبال داشته باشند بعید نیست در مناطق دیگر هم پیاده شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone