🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26745.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ایرفرانس جایگزینی کارت پرواز با سیستم تشخیص چهره را آزمایش می‌کند

شرکت هولدینگ فرانسوی-هلندی ایر فرانس-کی ال ام قصد دارد فناوری تشخیص چهره را جایگزین کارت پروازهای ایر فرانس کند. قرار است در آینده استفاده از این تکنولوژی به طور آزمایشی در فرودگاه های بین المللی جان ...

شرکت هولدینگ فرانسوی-هلندی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ایر فرانس-کی ال ام قصد دارد فناوری تشخیص چهره را جایگزین کارت پروازهای ایر فرانس کند.

قرار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - است در آینده استفاده از این تکنولوژی به طور آزمایشی در فرودگاه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - های بین المللی جان اف کندی نیویورک و جورج بوش هیوستون آغاز شود. انتظار می رود در فاز آزمایش روزانه بیش از 2200 مسافر از این فناوری استفاده کنند.

قطعاً با راه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اندازی این سیستم بسیاری از مسافران از اجبار برای اسکن شدن چهره ناراضی خواهند بود و نگرانی هایی از بابت حفظ حریم شخصی خواهند داشت. اما از سوی دیگر از نظر ایر فرانس-کی ال ام این تکنولوژی یک قدم رو به جلو محسوب می شود و تجربه سفری با استرس کمتر و ایمن تر را برای مشتریانش فراهم می کند. البته باید - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - اشاره کرد که همین حالا هم این شرکت از روش های بیومتریک دیگر برای کارت های پرواز در شهرهای دیگر ایالات متحده از جمله آتلانتا، لس آنجلس، دالاس، سان فرانسیسکو، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - سیاتل و دیترویت بهره می برد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان

در صورتی که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - این تکنولوژی با موفقیت آزمایش شود ایر فرانس-کی ال ام انتظار دارد تا سال 2020، در تمام ترمینال های این شرکت در فرودگاه های ایالات متحده روش های بیومتریک را جایگزین کارت پرواز خود کند. علاوه بر این گفته شده که هدف این پروژه در سال جاری میلادی پیاده سازی 93 درصدی این تکنولوژی است.

ایرفرانس تنها شرکتی نیست که در پی جایگزین کردن کارت پرواز با روش های بیومتریک است. جت بلو از سال 2017 به سوی استفاده از این فناوری - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - رفته و بریتیش ایرویز هم در حال آزمایش آن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - است. شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا هم از فناوری تشخیص چهره در استرالیا بهره می برد. شرکت دلتا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - استفاده از اثر انگشت مسافران را آزمایش می کند و فرودگاه بین المللی دبی هم روش اسکن چهره و عنبیه مسافران حین عبور از یک تونل را در پیش گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone