🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40940.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بانک مرکزی سپر بلای کارت‌های اعتباری می‌شود

هفته پیش مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از بررسی پروژه کارت‌های اعتباری جدید توسط این نهاد خبر داد. با شروع گمانه زنی‌های مختلف درباره روند اجرایی این پروژه، امروز «ولی‌الله سيف» رئيس کل بانک مرکزی طی ...

هفته پیش مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از بررسی پروژه کارت‌های اعتباری جدید توسط این نهاد خبر داد. با شروع گمانه زنی‌های مختلف درباره روند اجرایی این پروژه، امروز «ولی‌الله سیف» رئیس کل بانک مرکزی طی مراسمی، سیاست‌های کلی بانک مرکزی در حوزه کارت‌های اعتباری را تشریح کرد.

وی با تاکید بر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - ضرورت انسجام و هماهنگی میان نهاد‌های مسئول در طرح کارت اعتباری جدید گفت:

«ترویج و توسعه استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - خدمات کارت‌های اعتباری باید در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد و بانک مرکزی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - هرگونه مانعی در این مسیر را برطرف خواهد کرد. لازم است بخش نظارت، اعتباری و نیز بخش فناوری اطلاعات بانک‌ها با انسجام هر چه بیشتر و با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - دستورالعمل تهیه شده به اجرای مطلوب این طرح کمک کنند.»

به گفته او اجرایی شدن طرح کارت اعتباری در کشور، هزینه‌های تشکیل پرونده در بانک‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - را کاهش داده و برخی شبهات در خصوص عملیات بانکی را از بین می برد. به همین علت است که امروزه در دنیا بخش مهمی از خدمات بانک‌ها توسط کارت‌های اعتباری به مشتریان ارائه می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران

گفتنیست در روزهای گذشته «سیدعلی میرمحمدصادقی» مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی، از طراحی کارت‌های اعتباری جدیدی خبر داد که بازهم تنها به خرید کالاهای ایرانی اختصاص داشته و قرار است تامین منابعِ آن صرفاً از بانک‌های صادرکننده باشد و نرخ سود بازپرداخت کمتری از سود رایج به آن تعلق گیرد.

پیش از این «عماد ایرانی»، کارشناس امور اقتصادی در گفتگو با دیجیاتو طرح جدید برای کارت‌های اعتباری را بیشتر به نفع تولیدکنندگان ایرانی دانسته بود تا مصرف‌کنندگان ایرانی:

«انجام این طرح در راستای پشتیبانی از خریدار نیست بلکه قصد حمایت از تولید کنندگان داخلی را دارد، چرا که خرید را به کالاهای ایرانی محدود نموده و فعالیت کاربران را بوسیله بانک‌ها کنترل می‌کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - از این رو موفقیت این طرح به‌علت محدود بودن حوزه خرید آن به هیچ وجه نمی‌تواند کارت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - اعتباری را جایگزین کارت‌های بانکی کند.»

دلایل شکست کارت اعتباری قبلی همواره یکی از موضوعاتی بوده که مسئولین در مورد آن اختلاف نظر داشته‌اند. اما به هر حال تفاوت ۱۰ درصدی سود این کارت‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سوادکوه استان مازندران - با نرخ رایج سود بانکی و همچنین با کیفیت نبودن کالاهای انتخابی، در گذشته منجر به عدم تمایل مردم به استفاده از این کارت‌های اعتباری و در نتیجه شکست این پروژه شده است. به گفته کارشناسان یکی از نواقص مهمی که در طرح‌های قبلی وجود داشت، مجهز نبودن تمامی تولیدکنندگان به سامانه‌هایی برای واریز مستقیم وجه خرید اعتباری بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone