تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35228.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جاسوسی اپ اندروید لالیگا با گوش دادن به صدای محیط

اپلیکیشن اندروید لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) به جاسوسی از کاربران می پردازد. سازنده اپ نیز اکنون به این موضوع اقرار کرده است. بنا بر گزارش روزنامه اسپانیایی El Diario اپ یاد شده به واسطه میکروفن به ...

اپلیکیشن اندروید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - لیگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - فوتبال اسپانیا (لالیگا) به جاسوسی از کاربران می پردازد. سازنده اپ نیز اکنون به این موضوع اقرار کرده است.

بنا بر گزارش روزنامه اسپانیایی El Diario اپ یاد شده به واسطه میکروفن به صداهای کاربران گوش می دهد. هدف این اپ از جاسوسی کاربران در نوع خود جالب است.

اپ لالیگا اطلاعات مکانی کاربران را هم دریافت می کند

به منظور دریافت این موضوع که شاید کاربران از اپ به منظور استریم غیر قانونی در سالن ها استفاده کنند، صدای محیط به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - علاوه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - اطلاعات مکان به دست آمده از GPS را دریافت می کند تا سوء استفاده های احتمالی کاربران را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - تشخیص دهد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران

لالیگا از روش اپ دفاع کرده

این اپ تا به حال بیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - از 10 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و ظاهراً از 18 خرداد ماه اقدام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - به استفاده از این روش کرده. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - این گونه گفته شده که اپ تنها در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - اسپانیا میکروفن را فعال می کند. بنا بر گزارش روزنامه El Diario، لالیگا از این روش دفاع کرده و گفته که نمایش های زنده غیر قانونی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - موجب شده ضرری 150 میلیون یورویی متوجه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - آنها شود.

علاوه بر این لیگ برتر اسپانیا اعلام کرده که از داده های دریافت شده از کاربران تنها برای تحلیل های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - آماری استفاده شده و هیچ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - استفاده شخصی از این اطلاعات نشده است. علاوه بر این ادعا شده که اپ به طور فعالانه به صحبت های کاربران گوش نداده و اطلاعات میکروفن تحت کدها منتقل شده و نه صدا.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران

نمایش زنده غیرقانونی ضرر 150 میلیون یورویی به لالیگا می زند

لالیگا همچنین گفته که تنها کاربرانی تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته اند که به اپ اجازه دسترسی به میکروفون و جمع آوری اطلاعات مکان توسط GPS را داده اند. البته این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - بخش نیرنگ آمیز ماجرا است: کاربران اپ لالیگا، خود انتخاب کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - اند با شرایط و ضوابط استفاده از آن موافق باشند. باید اشاره کرد که موافقت در مورد استفاده از GPS و صدا تنها بخشی از توافق نامه بزرگی است که تقریباً هیچ کاربری آن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - را نمی خواند.

قوانین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - حریم شخصیِ خبر در اروپا اینگونه روش ها را ممنوع کرده. به عبارتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران - کاربران باید پیش از موافقت با شرایط بتوانند به راحتی و به طور شفاف آن موردی را که امضا [قبول] می کنند متوجه شوند. اکنون آژانس حفاظت از داده اسپانیا (AEPD) در حال بررسی مقدماتی موضوع است.

- تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر متل قو استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone