🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18066.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

وقتی یک متخصص امنیت دستگاه قهوه‌ساز را هک می‌کند

در دنیای هوشمند امروزی، در امان ماندن از نفوذ هکرها یکی از موضوعات مهمی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. هر روز لوازم خانگی هوشمند بیشتری به بازار عرضه می‌شوند. اما سوال مهم این ...

در دنیای هوشمند امروزی، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - در امان ماندن از نفوذ هکرها یکی از موضوعات مهمی است که نمی‌توان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - آن را نادیده گرفت. هر روز لوازم خانگی هوشمند بیشتری به بازار عرضه می‌شوند. اما سوال مهم این است که آیا امکان نفوذ هکرها از طریق دستگاه‌های هوشمند وجود دارد؟

«مارتین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - هرون»، یکی از محققان حوزه امنیت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت «Avast»، از طریق مهندسی معکوس، موفق به بررسی انواع روش‌های هک کردن دستگاه قهوه ساز هوشمند شد. وی متوجه شد، امکان هک کردن دستگاه قهوه ساز هوشمند و اتصال آن به شبکه اینترنت غیر ایمن وجود دارد.

مارتین هرون نسخه‌های قدیمی‌تر برنامه قهوه ساز و نسخه‌های جدید آنرا مورد بررسی قرار داد. یکی از بدترین اتفاقاتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - که در آزمایش‌ها مشخص شد این بود که دستگاه قهوه ساز هک شده، با اتصال به شبکه وای فای و از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - طریق اپلیکیشن نصب - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - شده روی گوشی، می‌تواند خودش تبدیل به مسیری برای نفوذ هکرها شود.

تصور کنید صبح می‌‌خواهید با دستگاه قهوه ساز، نوشیدنی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - مطلوبی تهیه کنید و به محض روشن کردن دستگاه متوجه می‌شوید، قهوه ساز به اتصال غیر ایمن اینترنت وصل شده و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - از همان طریق با اپلیکیشن نصب شده روی گوشی تلفن همراه ارتباط برقرار کرده و بدون - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - اینکه شما کاری انجام دهید، قهوه ساز برای خودش کار می‌کند.

هر روز در دنیای فناوری اتفاقات عجیب - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - و جالبی می‌افتد. شاید هک کردن دستگاه قهوه ساز کمی عجیب به نظر برسد، ولی شواهد نشان می‌دهد، دیوایس‌های هوشمند خانگی مبتنی بر اینترنت اشیا نیز می‌توانند قابلیت نفوذپذیری داشته باشند و خیلی ساده‌تر از هر ابزار هوشمند دیگری ممکن است مسیر هکرها را برای نفوذ باز کنند و مشکلات امنیتی به وجود بیاورند.

مشکل دستگاه‌‌های مبتنی بر اینترنت اشیا و خصوصا مسایل امنیتی مربوط به آنها، به سال 2015 باز می‌گردد و موضوع جدیدی نیست. محققان شرکت امنیتی «Pen Test» لندن نیز با بررسی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - همین موضوع، متوجه شدند که امکان هک برنامه «Smarter iKettle» مخصوص قهوه ساز وجود دارد. نسخه‌های بعدی این برنامه نیز مشکلات امنیتی داشتند. یکی از محققان به نام «EvilSocket» به مهندسی معکوس کامل پروتکل عملکرد دستگاه پرداخت و توانست کنترل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - کامل قهوه ساز را در دست بگیرد.

برخی منتقدان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - دیوایس‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - بر این باورند که همیشه هوشمند شدن تجهیزات به معنی بهتر شدن کارایی آنها نیست و گاهی می‌تواند این هوشمندی مشکلاتی را هم به همراه داشته باشد. اما موافقان این موضوع نظر دیگری دارند و می‌گویند باید کاری برای حفره‌های امنیتی کرد و جلوی نفوذ هکرها را گرفت.

در سراسر دنیا دستگاه‌‌های مختلفی قابلیت اتصال به شبکه‌ اینترنت را دارند. دستگاه قهوه جوش هک شده نیز با اتصال به شبکه وای فای و از طریق اپلیکیشن، قهوه مورد نظر کاربر را تهیه می‌کرد. ولی همیشه هوشمند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - شدن تجهیزات به معنی بهتر شدن آنها نیست و گاهی می‌تواند این هوشمندی مشکل ساز هم بشود.

نکته مهم این است که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مینودشت استان گلستان - اگر همین موضوع هک شدن برای سایر لوازم خانگی هوشمند نیز اتفاق بیفتد، آیا کاربران دیگر تمایلی به خرید چنین محصولاتی خواهند داشت؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone