🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18068.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

صرافی KuCoin هک شد؛ سرقت ۱۵۰ میلیون دلار ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال KuCoin از هک شدن سیستم‌ها و سرقت تمامی منابع مالی این صرافی از کیف پول‌های داغ به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار خبر داد. به گزارش «ZDNet»، صرافی‌های ارز دیجیتال مثل صرافی سنگاپوری ...

صرافی ارز دیجیتال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - KuCoin از هک شدن سیستم‌ها و سرقت تمامی منابع مالی این صرافی از کیف پول‌های داغ به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش «ZDNet»، صرافی‌های ارز دیجیتال مثل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - صرافی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - سنگاپوری KuCoin، از کیف پول‌های داغ به عنوان سیستم‌های ذخیره‌سازی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - موقتی برای دارایی‌هایی که در حال تبادل هستند استفاده می‌کنند. یکی از مزایای اصلی این قبیل کیف پول‌ها در دسترس بودن همیشگی آن‌هاست. کیف پول‌های داغ (Hot wallet) اپلیکیشن‌های مدیریت ارز دیجیتال هستند که به اینترنت وصل بوده و کیف پول‌های سرد (Cold wallets) آفلاین هستند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان

صرافی KuCoin اعلام کرد که دور روز قبل (۲۶ سپتامبر) پس از مشاهده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - «تعدادی تراکنش بزرگ» متوجه هک شدن سیستم‌ها شده است. به گفته این شرکت هکرها دارایی‌های بیت کوین، توکن‌های مبتنی بر ERC-20 و چند توکن دیگر را سرقت کرده‌اند.

صرافی KuCoin با توجه به یک آدرس اتریوم و ردیابی برخی از تراکنش‌ها، میزان پول‌های سرقت شده را ۱۵۰ میلیون دلار اعلام کرده است. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - مدیرعامل این صرافی به کاربرانی که منابع مالی خود را بوسیله کیف پول سرد از دست داده‌اند قول جبران داد. ذخیره و برداشت ارزهای دیجیتال از طریق این صرافی تا اتمام بررسی‌های تیم امنیتی متوقف شده است.

Bitfinex - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - و Tether که استیبل کوین USDT را عرضه می‌کنند، در مجموع حدود ۳۳ میلیون دلار USDT را که گمان می رفت جزو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گرگان استان گلستان - پول های سرقتی از صرافی KuCoin باشند مسدود کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سارگل نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خب دیگه، من خودم این مدل لباسشویی آرچلیک رو دارم و باید بگم که خدمات شرکت تعمیرچی و نگهداری واقعا عالیه. یک بار مشکلی با لباسشوییم پیش اومد، تماس گرفتم با شرکت و در کمتر از یک ساعت کارشناسشون رسید به خونه و مشکل رو به خوبی برطرف کرد. برای همین هست که من رضایت خودم از خدمات شرکت الو رو به همه توصیه می کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone