🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18072.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل مپس به رابط کاربری مخصوص خودرو مجهز می‌شود

در حال حاضر گوگل دارای رابط کاربری ناوبری مخصوص خودرو در اپ اندروید اتو است، با این حال ظاهرا در آینده چنین ویژگی درون گوگل مپس قرار می‌گیرد. رابط کاربری جدید گوگل مپس شباهت زیادی ...

در حال حاضر گوگل دارای رابط کاربری ناوبری مخصوص خودرو در اپ اندروید اتو است، با این حال ظاهرا در آینده چنین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ویژگی درون گوگل مپس قرار می‌گیرد.

رابط کاربری جدید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گوگل مپس شباهت زیادی به اندروید اتو دارد، اما تفاوت‌هایی میان آن‌ها نیز به چشم می‌خورد چرا که این UI مبتنی بر اپ مپس است. در حالت ناوبری شاهد حضور دو دکمه در پایین نمایشگر هستیم که یکی از آن‌ها برای دستورات صوتی مورد استفاده قرار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌گیرد و دیگری ظاهرا برای هوم اسکرین است.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در صورتی که در این حالت از ناوبری استفاده نکنید، دکمه سوم در مرکز قرار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌گیرد که آیکون نقشه است - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و می‌توان سریعا به رابط ناوبری دسترسی پیدا کرد. در بالای این نوار شاهد دکمه‌های کنترل پخش آهنگ هستیم. علاوه بر دکمه‌ها، نوشته‌ها نیز ابعاد بزرگی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دارند تا در هنگام رانندگی حواستان به جاده باشد. در بالای این دو نوار رابط کاربری ناوبری گوگل مپس به چشم می‌خورد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان

با لمس دکمه هوم اسکرین، یک منوی جدید در اختیارتان قرار می‌گیرد که شامل گزینه‌های مختلف مانند تماس‌ها، پیام‌ها، موزیک پلیرها و اپ‌های پادکست می‌شود. در صفحه تماس‌ها ۳ مخاطب اصلی به همراه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۳ تماس - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اخیر به چشم می‌خورد و همچنین گزینه‌ای به نام «تماس با فرد دیگر» نیز در این صفحه وجود دارد که احتمالا با لمس آن شماره‌گیر ظاهر می‌شود. در این حالت یک صفحه جداگانه برای یوتیوب موزیک نیز وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان

وجود این رابط کاربری جدید تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد چرا که شاهد حضور آن در رابط کاربری اندروید اتو در گوشی‌های هوشمند هستیم. در آینده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رابط کاربری اندروید اتو در گوشی‌های هوشمند با حالت «Assistant Mode» جایگزین می‌شود، با این حال از بیش از یکسال پیش تا به امروز اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد این حالت گوگل مپس هنوز به صورت کامل توسعه پیدا نکرده، با این حال برخی کاربران در آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone