🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18073.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ساخت خانه با پرینتر سه بعدی در کمتر از ۲۴ ساعت [تماشا کنید]

شرکت‌‌های زیادی در حال کار روی ساخت خانه با استفاده از پرینتر سه بعدی هستند ولی کمپانی «Mighty Buildings» می‌تواند در کمتر از ۲۴ ساعت خانه موردنظر افراد را بسازد. این کمپانی که در کالیفرنیا ...

شرکت‌‌های زیادی در حال کار روی ساخت خانه با استفاده از پرینتر سه بعدی هستند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - ولی کمپانی «Mighty Buildings» - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - می‌تواند در کمتر از ۲۴ ساعت خانه موردنظر افراد را بسازد.

این کمپانی که در کالیفرنیا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - قرار دارد، هم اکنون خانه‌های سه بعدی را ساخته و تحویل مشتریان در همین منطقه می‌دهد، البته قصد دارد در آینده فعالیت خود را گسترش دهد. این اولین باری نیست که با ساخت خانه به وسیله پرینتر سه بعدی روبه‌رو می‌شویم، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - با این حال این کمپانی از مواد خاصی استفاده می‌‌کند.

در حالی که سایر شرکت‌ها از مواد مبتنی بر بتن برای ساخت خانه با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - پرینتر سه بعدی استفاده می‌کنند، Mighty Buildings به سراغ سنگ مصنوعی رفته که به سرعت زیر نور فرابنفش ذوب شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - و می‌توان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - از آن داخل پرینتر استفاده کرد. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - به همین علت در دو طرف سر پرینتر شاهد استفاده از پنل‌های نور فرابنفش هستیم.

این ماده به سرعت آماده می‌شود و می‌توان به راحتی آن را به صورت افقی پرینت کرد و اشکال و ساختارهای پیچیده ساخت. در حالی که چندین شرکت به دنبال ساخت خانه با پرینتر سه بعدی در کمتر از ۲۴ ساعت هستند، این کمپانی توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - و در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - کمتر از یک روز یک خانه ۳۲ متری بسازد که به اعتقاد هم‌بنیانگذار آن به نام «سم روبن»، علت این موضوع روش پیش ساخته آن‌ها است.

Mighty - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر قروه استان کردستان - Buildings بجای اینکه خانه را در محل بسازد و پرینتر خود را منتقل کند، مشغول ساخت این خانه در کارخانه خود می‌شود که باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان می‌شود. با این رویکرد علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، می‌توان بسیاری از بخش‌های این فرایند را خودکارسازی کرد.

پس از پایان ساخت خانه، بازوهای رباتیک سطح آن را صاف می‌کنند. به گفته این کمپانی، ۸۰ درصد فرایند ساخت خانه با پرینتر سه بعدی به صورت خودکار انجام می‌شود. افراد می‌توانند در کالیفرنیا برای خرید خانه مورد علاقه خود به سایت این کمپانی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone