🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31564.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی هوشمند موتورولا RAZR V3 با نمایشگر تاشو در راه است؟

تصاویری از پتنتی که گفته می شود حق امتیاز آن توسط سازمان جهانی مالکیت فکری به موتورولا اعطا شده خبر از طراحی متفاوت گوشی با نمایشگر تاشو این شرکت می دهد. چند روزی است که ...

تصاویری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - از پتنتی که گفته می شود حق امتیاز آن توسط سازمان جهانی مالکیت فکری به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - موتورولا اعطا شده خبر از طراحی متفاوت گوشی با نمایشگر تاشو - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - این شرکت می دهد.

چند روزی است که گفته می شود موتورولا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - قصد دارد سری محبوب RAZR را بار دیگر زنده کند و احتمالاً این بار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - شاهد یک گوشی هوشمند تاشو با قیمتی در حدود 1500 دلار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - خواهیم بود. تصاویری که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - اخیراً از یک پتنت مشاهده شده نشان از طراحی احتمالی این گوشی هوشند دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس

نمایشگر ظاهراً از نوع تاشوی OLED است و طراحی کلی گوشی هم بسیار مشابه با سری های قدیمی RAZR به نظر می رسد. در بالای موبایل یک بریدگی نمایشگر به چشم می خورد که تقریباً طرحی مشابه با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - آیفون 10 دارد. ظاهراً این بخش، اسپیکر گوشی را در خود جای داده است. در بخش پشتی گوشی، دوربین دوگانه به همراه یک نمایشگر کوچک مشابه با مدل RAZR V3 قدیمی دیده می شود و ظاهراً این گوشی در حالت بسته اندازه جمع و جوری خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس

بنا بر گمانه زنی ها موتورولا RAZR 2019 در ماه آتی میلادی معرفی می شود اما هنوز سخنی از زمان رونمایی از این گوشی صحبتی به میان نیامده است. گفته شده که موبایل تاشو موتورولا احتمالاً در تعداد محدود 200 هزار عددی تولید و به طور خاص برای اپراتور مخابراتی ورایزن و با قیمت 1500 دلار عرضه خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر لارستان استان فارس - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گرانمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شما فرهنگ لار لارستان تعمیر دارید
پاسخ: بله در فرهنگ لار شهر لارستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone