🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18069.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ریبوت‌های تصادفی اپل واچ ۳ در watchOS 7 صدای کاربران را درآورد

اپل در کنفرانس WWDC 2020 از watchOS 7 رونمایی کرد و اخیرا در اختیار کاربران اپل واچ قرار گرفته که به علت ریبوت‌های تصادفی باعث نارضایتی صاحبان اپل واچ سری ۳ شده است. در انجمن ...

اپل در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - کنفرانس WWDC 2020 از watchOS 7 رونمایی کرد و اخیرا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - در اختیار کاربران اپل واچ قرار گرفته که به علت ریبوت‌های تصادفی باعث نارضایتی صاحبان اپل واچ سری ۳ شده است.

در انجمن پشتیبانی اپل یک بخش مخصوص به صاحبان اپل واچ سری ۳ وجود دارد که مشکلات ساعت هوشمند خود پس از دریافت watchOS 7 را اعلام می‌کنند. طبق - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - گفته این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - افراد، این محصول قدیمی اپل پس از نصب جدیدترین نسخه سیستم عامل watchOS در طول روز چندین بار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - به صورت تصادفی ریبوت می‌شود. یکی از این کاربران اعلام کرده:

«از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - زمانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - که ساعت خود را آپدیت کردم، چندین بار ریبوت شده و از من درخواست پسورد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌کند. تا به امروز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - چنین مشکلی را در watchOS - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - 6 یا نسخه‌های قبلی تجربه نکرده بودم.»

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی

تعدادی از صاحبان اپل واچ سری ۳ از watchOS 7 به عنوان بدترین بروزرسانی این سیستم عامل یاد کرده‌اند:

«اپل واچ سری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - ۳ من به صورت خودکار در طی شب به watchOS 7 بروزرسانی شد و امروز برای سه بار به صورت خودکار خاموش شده و زمانی که روی مچ من قرار داشت، چهار بار قفل شد و نتوانست قابلیت‌ها را به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - نمایش بگذارد. watchOS 7 پرباگ‌ترین بروزرسانی است که تا به امروز دیده‌ام.»

در این میان دو مشکل بیش از بقیه به چشم می‌خورد که اولین آن عدم امکان دسترسی به watchOS - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - 6 است و کاربران پس از نصب watchOS 7 نمی‌توانند نسخه قبلی را دوباره روی ساعت هوشمند خود نصب کنند. در حالی که اپل به تازگی بروزرسانی watchOS 7.0.1 را منتشر کرده، اما - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - کاربران همچنان از این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - مشکل شکایت می‌کنند.

مورد دوم مربوط به فروش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر زرندیه استان مرکزی - اپل واچ سری ۳ به عنوان یکی از محصولات این سری از گجت‌های پوشیدنی اپل محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد به علت سخت افزار قدیمی برخی ویژگی‌های watchOS 7 آن را دچار مشکل می‌کند. این موضوع می‌تواند درباره انتشار نسخه بعدی این سیستم عامل یعنی watchOS 8 برای این ساعت هوشمند اپل تاثیرگذار باشد.

در حال حاضر میزان گسترش این مشکل مشخص نیست، با این حال با توجه به تعداد بالای شکایت‌ها اپل آن را مدنظر قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone