🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18063.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

HTC سرگرم کار روی یک گوشی تاشو با ساختار منحصر به فرد است

HTC  چند ماه قبل با معرفی اولین گوشی 5G خود به بازار گوشی‌های پرچم‌دار بازگشت و حالا پتنتی جدید از تمایل آنها برای ورود به بازار موبایل‌‌های تاشو حکایت دارد. پتنت HTC که توسط LetsGoDigital رویت ...

HTC  چند ماه قبل با معرفی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - اولین گوشی 5G خود به بازار گوشی‌های پرچم‌دار بازگشت و حالا پتنتی جدید از تمایل آنها برای ورود به بازار موبایل‌‌های تاشو حکایت دارد.

پتنت HTC که توسط LetsGoDigital رویت شده در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۰ دی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۱۳۹۸) به ثبت رسیده ومدتی قبل توسط - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - «دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا» (USPTO) منتشر شده است. به نظر می‌رسد که HTC بدنه تاشوی عمودی یا به اصطلاح clamshell را برای اولین گوشی تاشو خود انتخاب کرده است.

در حال حاضر گوشی‌های تاشویی مانند سامسونگ گلکسی زد فلیپ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - و موتورولا ریزر طراحی مشابهی دارند اما جالب اینجاست که گوشی تاشو HTC بر خلاف آنها به سمت بیرون تا می‌شود.

دلیل اینکه گلکسی زد فلیپ و ریز به سمت داخل تا می‌شوند این است که لایه‌های محافظ نمایشگر تاشو از جمله  CPI (پلی آمید بی‌رنگ) یا UTG (شیشه فوق نازک) هنوز مقاومت محافظ معمول کورنینگ گوریلا گلس را ندارد. حتی هواوی نیز - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - پس از عرضه دو گوشی با مکانیزم بیرون تاشونده، تصمیم به استفاده از سیستم داخل تاشو گرفته است.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان

از تصاویر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - پتنت ثبت شده می‌توان فهمید که لولای این گوشی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - تاشو کمی از بدنه خارج می‌شود. بر اساس این تصاویر، پتنت ثبت شده بیشتر مربوط به لولا است تا کل طرح؛ از این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - رو در این تصاویر خبری از دوربین‌ها یا سایر قطعات سخت‌افزاری مانند کلیدها و پورت‌ها نیست.

با توجه به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - توضیحات پتنت، لولای گوشی به گونه‌ای است که فقط در دو زاویه باز ‌می‌شود. می‌توان آن را به صورت ۹۰ درجه مانند حالت Flex Mode در سامسونگ قرار داد؛ به صورت کامل باز کرد تا شبیه یک تلفن همراه معمولی شود. با این حال، باید به این نکته توجه داشت که همه پتنت‌ها - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - به محصول واقعی تبدیل نمی‌شود.

HTC در سال گذشته علاوه بر اولین گوشی 5G، چندین گوشی ارزان‌قیمت را نیز به بازار عرضه کرده است. گوشی 5G این شرکت یعنی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - اچ ‌تی‌ سی U20 5G هم‌اکنون در کشور تایوان قابل خریداری است. برخلاف دیگر گوشی‌های سری U که قبلا به بازار عرضه شده، U20 5G از تراشه اسنپدراگون 765G 5G بهره می‌برد.

از طرف دیگر این شرکت در حال عرضه گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمتی تحت عنوان Wilfire در بازارهای آسیا و اروپا است. به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی جدید Wildifre E لایت اچ ‌تی ‌سی به بیرون درز کرده که از صفحه‌نمایش با نسبت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصویر ۱۸ به ۹ و حاشیه‌هایی ضخیم در بالا و پایین صفحه‌نمایش برخودار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone