🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18064.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رندرها و مشخصات کامل شیائومی می 10T و می 10T پرو فاش شدند

رندرها و مشخصات افشا شده گوشی‌های شیائومی می 10T و می 10T پرو در فاصله ۲ روز مانده به رونمایی رسمی، از طراحی خاص ماژول دروبین و سنسورهای قدرتمند ان حکایت دارد. تصاویر و مشخصات ...

رندرها و مشخصات افشا شده گوشی‌های شیائومی می 10T و می 10T پرو در فاصله ۲ روز مانده به رونمایی رسمی، از طراحی خاص ماژول دروبین و سنسورهای قدرتمند ان حکایت دارد.

تصاویر و مشخصات این دو گوشی توسط افشاگری به نام «Sudhanshu Ambhore» - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - در توییتر منتشر شده که دو گوشی را با رنگ مشکی نشان می‌دهد. مشخصات آن‌ها نشان می‌دهد که هر دو دستگاه دارای نرخ نوسازی مطلوب ۱۴۴ هرتز، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - حسگر اثر انگشت روی لبه کناری و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ هستند. سایت «WinFuture» هم رندی از این گوشی‌ها را منتشر کرده که با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - اطلاعات - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - افشاگر مذکور همخوانی دارد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان

می 10T 5G

شیائومی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - می 10T 5G دارای صفحه‌نمایش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - ۶.۶۷ اینچی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - از نوع IPS LCD است که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - حفره‌ای در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - بخش بالا و سمت راست برای قرار گیری دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن +FHD با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. همچنین این صفحه‌نمایش دارای استاندارد DCI-P3 و گوریلا گلس ۵ برای محافظت از پنل خواهد بود.

همانطور که قبلا مشخص شده بود، این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه می‌شود. باتری می 10T 5G ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

برخلاف چیزی طراحی قاب دوربین نشان می‌دهد می 10T 5G دوربین چهارگانه نداشته و سه دوربین در پشت آن قرار گرفته است و حفره بالای فلش فاقد دوربین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - است. دوربین اصلی از نوع ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین بعدی ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو هستند. با توجه به جدول مشخصات، قاب دوربین نیز توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

دیگر مشخصات می 10T 5G شامل بلندگوهای استریو با استاندارد Hi-Res Audio، وا‌ی‌فای دو بانده، NFC، بلوتوث ۵.۱، درگاه USB-C که بین درگاه سیم‌کارت و بلندگو دستگاه گرفته و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - یک فرستنده مادون قرمز (IR blaster) در بالای دستگاه هستند. همانطور که در رندرها مشخص است، می 10T 5G - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - دارای اسکنر اثر انگشت جانبی است و جک هدفون از آن حذف شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - خواهد بود و وزن آن ۲۱۸ گرم و ابعاد آن ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۹.۳۳ میلی‌متر است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان

می 10T 5G پرو

صفحه‌نمایش می 10T پرو مانند 10T و دوربین سلفی آن نیز از نوع ۲۰ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - مگاپیکسلی است. هر دو این گوشی‌های دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هستند.

کسانی که نسخه «پرو» را انتخاب می‌کنند علاوه بر اسنپدراگون ۸۶۵ با ۸ گیگابایت حافظه رم، می‌توانند بین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یکی را انتخاب کنند. نام «پرو» در بخش دوربین خودش را نشان می‌دهد. جایی که دوربین اصلی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال جایگزین می‌شود. دو دوربین دیگر نیز همان ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو هستند. باقی مشخصات این گوشی با می 10T 5G یکسان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستارا استان گیلان - است و گزینه‌های رنگی آن نیز مشکی، آبی و نقره‌ای هستند.

می 10T پرو احتمالا با قیمت تقریبی ۸۱۳ دلار عرضه می‌شود که قیمت مناسبی برای یک گوشی دارای اسنپدراگون ۸۶۵ محسوب می‌شود. قیمت نسخه غیر پرو مشخص نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت که نسبت به می 10T پرو قیمت نسبتا پایین‌تری داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone