🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12071.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پاناسونیک از تبلت جان سخت ۳۰۰۰ دلاری Toughbook G2 رونمایی کرد

تبلت ۲ در ۱ پاناسونیک با نام Toughbook G2 به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده و از پردازنده‌های سری vPro اینتل بهره می‌برد. این تبلت جان سخت قدرت مناسب و شارژدهی بالایی دارد. این ...

تبلت ۲ در ۱ پاناسونیک با نام Toughbook G2 به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز شده و از پردازنده‌های سری vPro اینتل بهره می‌برد. این تبلت جان سخت قدرت مناسب و شارژدهی بالایی دارد.

این تبلت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - طراحی هیبریدی دارد یعنی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - می‌توان از آن به عنوان لپ‌تاپ هم استفاده کرد. پاناسونیک همچنین آن را به درگاه‌های مختلفی - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - مجهز کرده تا بتوان - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - کارایی آن را افزایش داد. برای مثال کاربران می‌توانند به Toughbook G2 دوربین حرارتی یا اسکنر بارکد اضافه کنند. این محصول - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - جان سخت همچنین با داک‌های Toughbook 20 و G1 هم سازگار است.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی

این تبلت - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - نمایشگر ۱۰.۱ اینچی دارد که حداکثر روشنایی‌اش به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. Toughbook G2 با پردازنده‌های Core i5 و i7 سری vPro اینتل در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و سیستم عامل - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - ویندوز ۱۰ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شارژدهی این تبلت به ۱۸.۵ ساعت می‌رسد و از سه دکمه قابل برنامه‌ریزی در بخش جلویی‌اش بهره - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - می‌برد.

این محصول در دو حالت تبلت و لپ‌تاپ کارایی دارد و پاناسونیک برای آن یک کیبورد را هم بطور جداگانه درنظر گرفته. علاوه بر این، با یک گیره هم روبه‌رو هستیم تا بتوان تبلت جان‌سخت ژاپنی‌ها را به میز یا حتی خودرو وصل کرد.

تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و دو سیم‌کارت اشاره کرد. پاناسونیک Toughbook G2 را می‌توان با ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم سفارش داد. این محصول همچنین از ۵۱۲ یا ۱ ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد.

این محصول در سالی وارد بازار می‌شود که ۲۵ سال از عرضه نمونه اصلی‌اش می‌گذرد. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این تبلت هیبریدی قیمت پایینی ندارد و برای خرید آن باید حداقل ۲۹۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. با وجود قیمت بالا، این - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر ساوه استان مرکزی - دستگاه پاناسونیک خریداران مخصوص به خودش را دارد و افراد حاضر به پرداخت چنین مبلغ بالایی برای تصاحب آن خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone