🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33662.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

خرم‌آبادی از معاونت فضای مجازی دادستانی کشور رفت؛ اما سیاست‌ها تغییری نمی‌کند

مراسم معارفه معاونت امور فضای مجازی و معاونت نظارت بر دادسراهای کل کشور صبح امروز برگزار شد و در آن حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور ضمن اشاره به مسئولیت های جدید دادستانی با ...

مراسم معارفه معاونت امور فضای مجازی و معاونت نظارت بر دادسراهای کل کشور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - صبح امروز برگزار شد و در آن حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور ضمن اشاره به مسئولیت های جدید دادستانی با توجه به پیشرفت روزمره تکنولوژی،  عبدالصمد خرم آبادی را به عنوان معاون جدید نظارت بر دادسراها معرفی کرد و جانشین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - او را دکتر جواد جاویدنیا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - قاضی دادگستری و معاون سابق دادستان مشهد در امور فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - اعلام کرد.

در این مراسم تاکید شد که سیاست‌های معاونت فضای مجازی دادستانی تغییری پیدا نکرده و جاویدنیا با مشورت و همکاری خرم ابادی انتخاب شده است:

«برای اینکه رویکرد حوزه معاونت فضای مجازی تغییر نکند، سیاست این معاونت همچون گذشته باقی است و با همکاری آقای خرم آبادی، یک فرد متخصص در این زمینه را به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - عنوان معاونت امور فضای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - مجازی انتخاب کردیم.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران

به گفته منتظری، معاونت جدید فضای مجازی باید کمر همت را در برابر بدخواهان و کسانی که سنگ اندازی می‌کنند، محکم ببندد و با تدبیر و تعقل این مسایل را پشت سر بگذارد: «با توجه به شرایط امروز کشور نسبت به فضای مجازی، برخورد با هرگونه فسادی در فضای مجازی در چارچوب قانون و مقررات ادامه پیدا خواهد کرد.»

منتظری فضای مجازی کنونی و نبرد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - سایبری درون آن را به یک جنگ شیمیایی تشبیه کرد و تاکید داشت کسانی که مسئولیت دارند، متناسب با جنگ شیمیایی دشمن خودشان را مجهز کنند.

خرم‌آبادی، معاون - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - پیشین این سمت دیدگاه تندی نسبت به تلگرام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - و فضای مجازی داشت و دکتر جاویدنیا، جانشین فعلی او هم البته تا حدی همان خط مشی سیاسی را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - در قبال این موضوعات دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران

جاوید نیا پیش‌تر در زمانی که معاون دادستان مشهد در امور فضای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - مجازی بود، این فضا را مکانی برای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - جنگ نرم دولت‌ها عنوان و تاکید کرده بود که استفاده از فضای مجازی و بازی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - های رایانه ای باعث پسرفت درسی دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور شده است. او همچنین اذعان داشته بود که 89% محتوای چت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - و نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی موبایل، غیراخلاقی است. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - او در طی مصاحبه خبری خود رمزنگاری شدن پیام‌رسان‌ها را ادعایی کاذب خوانده بود: «توهم مخفی ماندن پیامها در شبکه های اجتماعی با رمز نگاری گوشی و نرم افزار مربوطه بزرگترین آفت است.»

او همچنین  قراردادن عکسهای شخصی در پروفایل شبکه های اجتماعی را هم یک تهدید خوانده  و گفته بود که مردم نمی دانند که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - «حتی عکس اگر کاملا پوشیده هم باشد چه مرد و چه زن فرد را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - در معرض این قرار می دهد که صورت وی را با فتوشاپ روی عکسهای غیر اخلاقی بگذارند.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران

گفتنیست استان خراسان از معدود استان هایی است که معاونت فضای مجازی دادستانی را در چارت سازمانی خود تعریف کرده و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - از زمان تعریف این منصب، جاویدنیا مسئولیت آن را برعهده داشت. باید دید که سیاست‌های او در قبال فضای مجازی که به تعبیر او «به اندازه انقلاب اسلامی مهم است» چه خواهد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر محمودآباد استان مازندران - بود و آیا مانند خرم‌آبادی مدافع فیلترینگ خواهد بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone