🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33667.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وقتی سامسونگ بریدگی نمایشگر گوگل پیکسل 3 را در توییتر به سخره می‌گیرد

در صورتی که اکانت رسمی شعبه آمریکا سامسونگ موبایل را در توییتر دنبال نمی کنید، احتمالاً بد نباشد که به فالوئرهای آن پیوسته و شاهد جملات گاه طنزآمیز و گاه تند کمپانی کره ای خطاب ...

در صورتی که اکانت رسمی شعبه آمریکا سامسونگ موبایل را در توییتر دنبال نمی کنید، احتمالاً بد نباشد که به فالوئرهای آن پیوسته و شاهد جملات گاه طنزآمیز و گاه تند کمپانی کره ای خطاب به رقبا باشید. داریم در مورد شرکتی صحبت می کنیم که طی سال های اخیر بارها تصمیمات اپل در طراحی دیوایس هایش را به سخره گرفته و آن را به عدم نوآوری متهم کرده است؛ بنابراین جای تعجب ندارد که موبایل های خانواده گوگل پیکسل 3 حالا تازه ترین سوژه کنایه های سامسونگ باشند.

بزرگ ترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان اخیراً حساب توییتری خود را به دست گرفته و در پاسخ به یکی از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توییت های اکانت رسمی Made by Google به شکلی طنزآمیز گفته که «می توانید یک هواپیما را روی آن فرود بیاورید». مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موضوع صحبت سامسونگ بریدگی نمایشگر گوگل پیکسل 3 اکس ال بوده یا داشته ابعاد غول آسای دستگاه را به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تمسخر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می گرفته.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اما از آن جایی که گلکسی نوت 9 در واقع بلند قامت تر و قطورتر از پیکسل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 3 اکس ال است و به همان اندازه عریض، می توان حدس زد که سوژه مورد نظر کره ای ها بریدگی نمایشگر بوده؛ ضمناً این کمپانی پیش از این هم بارها عدم رضایت خود از این سبک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - طراحی را اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و در مجموعه ویدیوهایی کوتاه، آنچه اپل بنیان گذاشت را دست مایه طنز قرار داده است.

این کمپانی البته به پاسخدهی به صرفاً یکی از کاربران توییتر بسنده نکرد و در توییتی دیگر نوشت که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوگل «برای رهبری زاده نشده». در مجموع اگر شما هم یکی از آن مصرف کنندگانی هستید که نمی توانید با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بریدگی نمایشگر و فضایی که از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایشگر اشغال می کند کنار بیایید، هنوز - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حداقل یک کمپانی بزرگ در حوزه موبایل های هوشمند وجود دارد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که پرچمدارانی کم حاشیه و بدون بریدگی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روانه بازار کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone