🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33664.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رجیستری مودم‌ ها و مسیریاب‌ ها به زودی آغاز می‌شود [به‌روز رسانی]

طرح ثبت شناسه مودم ها و مسیریاب‌هایی که سیم کارت می‌خورند از دو تا سه هفته آینده آغاز می‌شود. «حمیدرضا دهقانی‌نیا» معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان ...

طرح ثبت شناسه مودم ها و مسیریاب‌هایی که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سیم کارت می‌خورند از دو تا سه هفته آینده آغاز می‌شود. «حمیدرضا دهقانی‌نیا» معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه طرح رجیستری تلفن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - همراه به پایان رسیده است، گفت مرحله بعدی رجیستری برای مودم‌ها و مسیریاب‌ها انجام می‌شود.

دهقانی‌نیا در مورد قدم بعدی رجیستری موبایل به فارس گفت: «رجیستری موبایل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تمام شد، اما برای مودم‌ها، دانگل‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - (مودم‌های کوچک) و روترها (مسیریاب‌ها) در حال هماهنگی هستیم تا به زودی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اجرا شود.»

به گفته معاون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عمده این دستگاه‌های الکترونیکی وارداتی هستند که به زودی با اجرایی شدن رجیستری آنها، قاچاق در این زمینه حذف خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در همین رابطه جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی تلفنی با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خبر ۲۱ شبکه یک سیما، اعلام کرد:

«مراحل اجرای این طرح همچون ثبت شناسه گوشی های تلفن همراه است. یکی از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اهداف اجرای این طرح جلوگیری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از قاچاق این مودم ها به کشور است.»

به گفته جهرمی هم اکنون ۱/۵ میلیون مودم سیم کارت خور در کشور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فعال است که تقریبا همه آنها به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

آذری جهرمی با اشاره به متصل شدن سامانه ناجا و گمرک گفت: «با متصل شدن این دو سامانه نابسامانی هایی که در زمینه ورود گوشی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های تلفن همراه مسافرانی که به کشور وارد می شوند برطرف شد.»

این البته در حالیست که امروزه بیشتر مودم‌های همراه و ثابت (TD-LTE) از طریق خود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اپراتورها فروخته می‌شوند و معمولا سهم قاچاق در این بازار بسیار اندک است. در نتیجه به نظر می‌رسد که هدف اصلی از راه‌اندازی طرح رجیستری برای مودم‌ها و سایر اقلام دارای درگاه سیم‌کارت، دریافت هزینه‌هایی مانند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - واردات رسمی و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گمرکی است.

فاز اول طرح رجیستری از سال گذشته، ابتدا با رجیستر شدن موبایل‌ها آغاز شد و حالا نوبت به مودم‌ها و مسیریاب‌ها رسیده است. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فاز اول این طرح در ماه‌های اخیر منجر به قطع فعالیت واردکنندگان رسمی و تسخیر بازار موبایل توسط موبایل‌های مسافرتی شد؛ موبایل‌هایی برای دولت درآمدزایی دارند اما خدمات اضافه‌تری به دولت ارائه نمی‌کنند.

دیجیاتو در نمایشگاه تلکام همین مسئله را با وزیر ارتباطات مطرح کرد و  «محمدجواد آذری جهرمی» در این رابطه گفت:

«سامانه نیروی انتظامی به گمرک متصل نبود و مسافر بودن فرد قابل اثبات نبود. اکنون نیروی انتظامی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سامانه تردد خود را به گمرک متصل کرده. از روز شنبه (۱۴ مهر ماه جاری) گوشی مسافری ممنوع نمی‌شود؛ اما اصالت مسافر بودن فرد چک می‌شود. این پروتکل که باید از ابتدا می‌بود، از روز شنبه اجرا می‌شود.»

اکنون باید دید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چگونه و با چه روندی می‌خواهد مودم و سایر اقلام را وارد پروسه طرح رجیستری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone