🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40737.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی PalmID قفل گشایی گجت ها با کف دست را ممکن می کند

همه ما با حسگرهای اثرانگشت آشنایی داریم و الگوهای احراز هویت بیومتریک نظیر اسکن عنبیه چشم سامسونگ و Face ID اپل به تدریج در حال رواج یافتن هستند. اما مشکلی که در این روش ها ...

همه ما با حسگرهای اثرانگشت آشنایی داریم و الگوهای احراز هویت بیومتریک نظیر اسکن عنبیه چشم سامسونگ و Face ID اپل به تدریج در حال رواج یافتن هستند. اما مشکلی که در این روش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - ها وجود دارد سخت افزاری است که باید به صورت اختصاصی برای آنها توسعه پیدا کند و همین مساله باعث - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - می شود که استفاده از آنها در ابزارهای مختلف با محدودیت هایی همراه باشد.

Redrock Biometrics استارتاپی است که دفتر اصلی اش در سانفرانسیسکو قرار دارد و اخیرا راهکاری را توسعه داده که امکان تشخیص خط و خطوط کف دست با استفاده از هر دوربینی را ممکن می کند.

تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - توسعه یافته توسط این استارتاپ که PalmID نام دارد از کف دست به عنوان نوعی کلید امنیتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - برای احراز هویت فرد و قفل گشایی طیف وسیعی از سرویس های آنلاین و آفلاین استفاده می کند.

Lenny Kontsevich رئیس هیئت مدیره این شرکت در رابطه با تکنولوژی مذکور گفته است: در این روش می توانید کف دست را به عنوان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - یک اثرانگشت بزرگ در نظر بگیرید. کف دست ساختاری غنی دارد و می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - توان بدون نیاز به لمس سطوح و با استفاده از هر دوربینی آن را اسکن کرد.

این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - شرکت مدعی شده که تکنولوژی احراز هویت کف دست هم ایمن تر است و هم نسبت به سایر موارد از جمله تکنیک های تشخیص چهره موجود کاربردی تر به نظر می آید.

PalmID می تواند از عکس های کف دست با هر RGB یا دوربین های مادون قرمز با رزلوشن ۰.۳ مگاپیکسل یا بالاتر استفاده کند و در کمتر از صد هزارم ثانیه کاربر را شناسایی کند که البته این سرعت تا حدود زیادی به سرعت پردازنده دستگاه بستگی خواهد داشت. این فناوری با استفاده از تکنیک های بینایی ماشینی تصویر کف دست را به یک امضای منحصر به فرد تبدیل می کند که به گفته Redrock نیز امکان جعل کردنش وجود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - ندارد.

به صورت طبیعی هر دستگاهی که دوربین داشته باشد میتواند از این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - تکنولوژی بهره بگیرد که اسمارت فون ها، دستگاه های خودپرداز، سیستم های دسکتاپی و ابزارهای واقعیت افزوده و مجازی همگی از این نوع هستند. علاوه بر این سیستم مذکور سازگاری لازم را با پلتفرم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - هایی نظیر ویندوز، iOS، اندروید و لینوکس دارد.

اما نکته جالب اینکه دست های آلوده، زخم یا نور کم هم نمی توانند مانع از تشخیص صحیح کف دست کاربران این سیستم شوند و آنطور - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - که مدیرعامل کمپانی سازنده گفته تنها کافیست که کف دست خود را از فاصله ۱۵ سانتی متر یا بیشتر مقابل به دوربین بگیرید تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - سیستم در کسری از ثانیه شما را شناسایی کند.

نکته مهم آنکه به گفته استارتاپ سازنده، این سیستم خطر روش بیومتریک تشخیص چهره را هم ندارد زیرا همه ما تصاویر چهره مان را در فضای مجازی منتشر می کنیم اما به ندرت پیش می آید که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زیراب استان مازندران - کسی تصویر دست خود را در فضای آنلاین قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone