🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40739.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Parrot پهپادهایی را برای کمک به آتش نشانان و مزرعه داران عرضه کرد

شرکت «Parrot» که در زمینه تولید گجت تخصص دارد اخیرا پهپادهایی را برای کمک به آتش نشانان، امدادگران و کشاورزان تولید کرده است. یکی از این پهپادها که «Bepop Pro-Thermal» نام دارد کوادکوپتری است که ...

شرکت «Parrot» که در زمینه تولید گجت تخصص دارد اخیرا پهپادهایی را برای کمک به آتش نشانان، امدادگران و کشاورزان تولید کرده است.

یکی از این پهپادها که «Bepop Pro-Thermal» نام دارد کوادکوپتری است که با شعاع پرواز 2 کیلومتری توان 25 دقیقه پرواز را دارد. مهم ترین قابلیت این پهپاد برخوردار بودن از یک دوربین تصویربرداری گرمایی در کنار دوربین معمولی است.

هدف کمپانی از تولید Bepop پیدا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - کردن منابع حرارت است که در هنگام وقوع فجایعی از قبیل زلزله در پیدا کردن افرادی که زیر آوار گیر کرده اند یا هنگام وقوع آتش سوزی در یافتن منبع اصلی آتش کاربرد دارد. علاوه بر این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - پیداکردن منابع نشتی مایعات گرم نیز می توان از آن استفاده کرد.

مدل دوم که «Bluegrass» نام دارد توانایی پوشش مساحتی 74 هکتاری را با 25 دقیقه شارژ دارد. این پهپاد قابل برنامه ریزی از قابلیت پرواز سیستماتیک بر فراز - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - مزرعه، ثبت و آپلود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - داده های مربوط به رشد گیاهان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - و وضعیت حیوانات اهلی برخوردار بوده و هدف از توسعه آن کمک به مزرعه داران است.

گفتنی است مدل اول با قیمت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - 1500 دلار و مدل دوم در ازای 5000 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پهپادها قبلا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - تنها جنبه تفریحی و سرگرمی داشتند اما با افزایش کاربردهای آنها باید انتظار توسعه مدل های پیشرفته تر با قابلیت های بیشتر را داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone