🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25296.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

طرح سناتورهای آمریکایی برای مقابله با رمزنگاری آنلاین

لیندسی گراهام، سناتور صاحب نفوذ و از متحدان ترامپ در حال تدوین لایحه ای است که در صورت تصویب، رمزنگاری دو سویه و آنلاین داده ها را به خطر خواهد انداخت. رمزنگاری دو سویه یا سراسری ...

لیندسی گراهام، سناتور صاحب نفوذ و از متحدان ترامپ در حال تدوین لایحه ای است که در صورت تصویب، رمزنگاری دو سویه و آنلاین داده ها را به خطر خواهد انداخت.

رمزنگاری دو سویه یا سراسری (End-to-End) سازوکاری برای حفاظت از داده ها است که در آن تنها فرستنده و گیرنده قادر به مشاهده محتوای پیام هستند. این سیستم علی رغم امنیت بالا در بسیاری موارد مانع دسترسی سازمان های دولتی به داده ها می شود و به همین دلیل در میان دولتمردان مخالفان بسیاری دارد. یکی از سرشناس ترین منتقدان این سیستم سناتور جمهوری خواه «لیندسی گراهام» است که بی سر و صدا پیش نویس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - لایحه ای را برای مقابله با آن آماده کرده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان

این لایحه که به اختصار EARN IT نامیده می شود، به بهانه مقابله با انتشار محتوای مخرب و کودک آزاری آنلاین تدوین شده است. بر این اساس در صورتی که پلتفرم های آنلاین، اپ های پیام رسان، ارائه دهندگان سرویس های ابری، ایمیل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - و دیگر شرکت های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - فناوری از قوانین مقابله با استثمار و سوءاستفاده از کودکان تخطی کنند، از پوشش «ماده ۳۲» خارج خواهند شد. بر اساس این ماده شرکت هایی نظیر فیسبوک تنها توزیع کننده محتوا هستند و مسئولیت مطالب منتشر شده توسط کاربران بر عهده آنها قرار ندارد.

هرچند این پیش نویسی به صورت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - مستقیم رمزنگاری را هدف نگرفته اما شرکت ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - را وادار می کند برای شناسایی، حذف و گزارش محتوای مخرب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - با مراجع قانونی همکاری کنند. از آنجا که بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - ها از رمزنگاری دو سویه استفاده می کنند، این درخواست بدین معنی است که شرکت ها دو انتخاب بیشتر ندارند: یا باید یک در پشتی برای دسترسی مقامات به محتوا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - ایجاد کنند، یا آماده مجازات شدن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مرند زنجان استان زنجان - در محاکم قضایی شوند.

تدوین کنندگان لایحه مذکور همچنین پیشنهاد تشکیل کمیسیونی ۱۵ نفره با مشارکت متخصصان کامپیوتر و نمایندگان شرکت های فناوری را برای تعیین معیارهای EARN IT ارائه کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone