🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25295.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

۹ گام عقب تر از رقبا؛ دوربین سلفی آیفون ۱۱ پرو مکس در جایگاه دهم DxOMark

آیفون ۱۱ پرو مکس با تکیه بر دوربین‌های قدرتمند معرفی شد. دوربین ۳ گانه این گوشی به همراه دوربین بهبود یافته ۱۲ مگاپیکسلی یکی از چند ویژگی جدید این گوشی بود که اپل در مراسم ...

آیفون ۱۱ پرو مکس با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - تکیه بر دوربین‌های قدرتمند معرفی شد. دوربین ۳ گانه این گوشی به همراه دوربین بهبود یافته ۱۲ مگاپیکسلی یکی از چند ویژگی جدید این گوشی بود که اپل در مراسم معرفی، مانور زیادی روی آن‌ها داد. با این حال نه دوربین ۳ گانه و نه دوربین سلفی در حد انتظار ظاهر نشدند و سایت DxOMark پس از بررسی دقیق دوربین سلفی این گوشی، آن را در جایگاه دهم لیست خود قرار داد.

این وب سایت که بسیاری از آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - به عنوان مرجع رتبه‌بندی دوربین‌های موبایل یاد می‌کنند، با بررسی دقیق دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۱۱ پرو مکس، نمره نازل ۹۱ را به آن دادند. البته لازم به ذکر است که این گوشی جهشی ۹ پله‌ای نسبت به آیفون XS مکس داشته ولی با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - این حال تنها توانسته در جایگاه دهم این رده بندی قرار گیرد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران

بدین صورت گوشی‌های هواوی نوا ۶، گلکسی نوت ۱۰ پلاس، ذنفون ۶، گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس، میت ۳۰ پرو، پیکسل ۳، پیکسل ۴ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - و حتی گلکسی نوت ۹ از پرچمدار ۱۱۰۰ دلاری و متعاقبا پرچمدار ۱۰۰۰ دلاری و میان‌رده ۷۰۰ دلاری اپل، سلفی‌های بهتری ثبت می‌کنند.

مشکل اصلی دوربین سلفی آیفون ۱۱ پرو مکس که باعث شد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بابلسر استان مازندران - در بخش عکاسی امتیاز ۹۳ و در بخش ویدیو امتیاز ۹۰ را به خود اختصاص دهد، نویز تصویر عنوان شده است. این نویز هم در عکس‌های محیط باز و هم داخل اتاق مشهود بوده و به شدت بر خروجی تصویر تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود عکس‌ها محو و با جزئیات کمتری نمایش داده شوند و همچنین بافت‌های کیفیت مناسب نداشته باشند.

با این حال رنگ‌بندی و فوکوس در عکس‌ها و ویدیوهای آیفون ۱۱ پرو مکس، به خوبی ثبت شده‌اند. همچنین افکت بوکه در این گوشی به شدت تمجید شده است. از نظر منتقدین این سایت، دوربین TrueDepth آیفون ۱۱ پرو مکس، بهترین راه‌حل برای ارائه افکت بوکه در گوشی‌های هوشمند است.

با این وجود به نظر می‌رسد اپل باید فکر اساسی‌تری در رابطه با دوربین سلفی آیفون بعدی خود بکند تا بتواند به صدر این لیست صعود کند و از رقبای خود پیش بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone