🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30778.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

جریمه 15 میلیون یورویی سامسونگ و اپل به جرم عرضه آپدیت‌های کند کننده

موضوع به روزرسانی های کند کننده تلفن های هوشمند چند وقتی است که در محافل مختلف مورد توجه قرار گرفته و حالا خبر می رسد که سازمان رقابت و بازار ایتالیا، طی تحقیقات خود شرکت ...

موضوع به روزرسانی های کند کننده تلفن های هوشمند چند وقتی است که در محافل مختلف مورد توجه قرار گرفته و حالا خبر می رسد که سازمان رقابت و بازار ایتالیا، طی تحقیقات خود شرکت های سامسونگ و اپل را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - در این مورد مجرم شناخته است.

آپدیت های کند کننده کاربران را مجبور به تعویض زودهنگام گوشی های خود کرده است

بر اساس نتایج تحقیقات سازمان مورد اشاره، برخی از به روزرسانی های فریمور سامسونگ و اپل منجر به بروز ایراداتی در تلفن های هوشمند این دو شرکت و همچنین کاهش قابل توجه توانایی محصولات در دست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - مشتریان شده که این مسائل، مصرف کنندگان را مجبور به تعویض زودهنگام گوشی های خود کرده است.

عامل دیگر در رأی سازمان رقابت و بازار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - ایتالیا مبنی بر جریمه 5 میلیون دلاری برای هر کدام از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - شرکت ها، فشار بیش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - از حد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - به کاربران برای آپدیت کردن تلفن هوشمند و همچنین عدم امکان بازگشت به حالت قبلی بوده است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان

در این بین سامسونگ به دلیل عرضه اندروید 6.0.1 برای نوت 4 که اجرای آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - فراتر از توانایی سخت افزاری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - گوشی بوده و منجر به خرابی محصولات شده، هزینه بالایی را روی دست کاربران گذاشته است (نوت 4 در زمان عرضه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - این آپدیت از گارانتی خارج شده بود). از طرفی اپل هم iOS 10 را برای مدل های قدیمی تر آیفون عرضه کرد و سعی داشت با کاهش قدرت پردازنده، عمر باتری را مانند قبل حفظ کند.

لازم به ذکر است که کمپانی اپل 5 میلیون دلار دیگر نیز به خاطر عدم ارائه اطلاعات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - درست درباره زمان تعویض باتری آیفون و راهکار مناسب برای انجام آن جریمه شده. شرکت ساکن ردموند در واکنش به این حکم از کاربران عذرخواهی کرده و هزینه تعویض باتری آیفون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر گرگان استان گلستان - 6 و 6 اس را کاهش داده است.

گفتنی است 5 میلیون یورو سقف جریمه سازمان رقابت و بازار ایتالیا بوده و هر دو شرکت سامسونگ و اپل، باید اطلاعیه مربوط به تصمیم سازمان مورد بحث را در وبسایت و شبکه های اجتماعی ایتالیایی خود منتشر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone