🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25292.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ادغام نت برگ و تخفیفان؛ حرکت استراتژیک برای رقابت کمتر و تمرکز بیشتر

مدیران پلتفرم‌های تخفیف گروهی «نت برگ» و «تخفیفان» بالاخره امروز با برگزاری یک نشست خبری، ادغام خود را رسماً اعلام کردند. این ادغام البته حالتی متفاوت از ادغام‌های مرسوم دارد و قرار است هر دو ...

مدیران پلتفرم‌های تخفیف گروهی «نت برگ» و «تخفیفان» بالاخره امروز با برگزاری یک نشست خبری، ادغام خود - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - را رسماً اعلام - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - کردند. این ادغام البته حالتی متفاوت از ادغام‌های مرسوم دارد و قرار است هر دو استارتاپ، فعال باشند اما با یک مدیریت واحد کارشان را ادامه دهند. بر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - همین اساس مدیریت نت برگ و تخفیفان، بر عهده «نازنین دانشور»، هم موسس تخفیفان خواهد بود.

دانشور اعلام کرد که هر دو سایت، در سال ۹۰ و با فاصله‌ای حدود ۱ ماه از هم تاسیس شده‌اند و اکنون پس از ۸ سال، هر دو پلتفرم، در مجموع با ۸۰ هزار شریک تجاری همکاری کرده‌اند و بالای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۱۰ میلیون مشتری ثبت شده دارند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان

البته این آمار به شکل تفکیکی نیز بیان شد. تخفیفان، ۶ میلیون کاربر ثبت شده در پلتفرم خود دارد، در ۶ استان فعال است و تا کنون ۴۵ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - هزار شریک تجاری داشته است. از سوی دیگر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - نت برگ با ۴ میلیون کاربر ثبت شده، در ۴ استان فعال بوده و ۳۵ هزار شریک تجاری داشته است.

مدیرعامل تخفیفان اعلام کرد که اگرچه این دو پلتفرم در مجموع ۱۰ میلیون کاربر دارند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - اما هم‌پوشانی کاربران، نهایتاً ۱۸ درصد بوده و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - هر کدام بخش‌های مختلفی از این بازار را به دست آورده‌اند. از سوی دیگر هم‌پوشانی در بخش همکاران تجاری دو پلتفرم نیز نهایتاً ۱۵ درصد بوده است. این در حالیست که دانشور اعلام می‌کند تخفیفان و نت‌ برگ، یکی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - از جدی‌ترین رقابت‌های استارتاپی در ایران بوده‌اند:

«ما طی سال‌های مختلف ۳ بار در رابطه با ادغام مذاکره کردیم. رقابت سنگینی که بین تخفیفان و نت برگ وجود داشت، باعث شده بود که تمرکز هر دو مجموعه از دست برود و خلاقیت کاهش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - پیدا کند. تصمیم گرفتیم عدم تمرکز را از بین ببریم، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - اهداف‌مان را مشترک کنیم، تقابل را کنار بگذاریم و ارزش بیشتری خلق کنیم. وقتی هم به ترندهای بین‌المللی نگاه می‌کنیم، سایت‌های تخفیف گروهی پس از رسیدن به بلوغ به سمت ادغام حرکت می‌کنند تا بتوانند سرویس‌های بهتری ارائه کنند.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان

او - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌گوید حالا ادغام، به دو پلتفرم اجازه می‌دهد تا تصویر بزرگ‌تری را ببینند و سرویس‌های جدیدتری را خلق کنند. اما اگر مشتریان هر کدام از این سرویس‌ها تا این حد از هم متفاوت بوده‌اند چرا این ادغام باید اتفاق می‌افتاد و اساسا چرا پس ادغام هر دو پلتفرم به شکل جداگانه به کارشان ادامه می‌دهند؟ نازنین دانشور در پاسخ به سوالات دیجیاتو می‌گوید:

«یکی از دلایلی که باعث شد ما بعد از ادغام هم بخواهیم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - با هر دو برند به کارمان ادامه دهیم، جنس و DNA متفاوت مشتریان ما بود. اتفاقاً بعد از مقایسه دیتابیس‌ها متوجه شدیم که به دلیل تفاوت بالای مشتریان و درصد اشتراک کم آنها، اساساً جنگی وجود نداشته و شاید ما در حال جنگیدن با دشمن فرضی بوده‌ایم، چرا که هر کدام از ما مشغول هدف‌گیری بخش متفاوتی از بازار بوده است. در واقع استراتژی‌‌های گسترش یا رشد ما و نت برگ، در طول این سال‌ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - متفاوت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - بوده. امروز هم دلیل حفظ دو برند، همین تفاوت معنادار در بحث کاربران پلتفرم‌ها است. این مسئله باعث می‌شود تا ما بتوانیم سرویس‌های بهتری را هم ارائه دهیم، چون تمرکز و جنگ روی درصد و تخفیف، کمتر می‌شود و خلق ارزش و تمرکز بیشتر روی توسعه، افزایش پیدا می‌کند.»

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان

دانشور همچنین در پاسخ به دیجیاتو اعلام کرد که در آینده، برنامه‌هایی جدی برای ارائه یک مارکت پلیس، جهت اتصال فروشندگان به مشتریان در این پلتفرم‌ها وجود دارد. او همچنین در پاسخ به سوالی دیگر گفت که پروسه جذب سرمایه جدید را به شکل جدی دنبال می‌کند؛ پروسه‌ای که تا مرحله نهایی و امضای قرارداد پیش رفته است. احتمالاً باید در آینده‌ای نزدیک، منتظر خبر جذب سرمایه این مجموعه‌ها بود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان

از سوی دیگر «محمودرضا خواجه نصیری»، مدیر عامل شرکت تامین سرمایه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - تمدن که در گذشته یکی از زیرمجموعه‌هایش به نام صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه آرمانی در نت برگ و چیلیوری سرمایه‌گذاری کرده، اعلام کرد که نهاد مالی جدیدی که از ادغام نت برگ و تخفیفان شکل گرفته برنامه‌ای جدی برای ورود به بازار بورس دارد. او می‌گوید تصمیم ادغام، تصمیمی مبنی بر علم ریاضی بوده است و در آینده، این شرکت‌ها بزرگ‌تر، سودآور و البته وارد بورس می‌شوند؛ اتفاقی که با حرکت جداگانه هر یک از آن‌ها، بسیار مشکل‌ بوده است.

علیرضا صادقیان، موسس نت برگ نیز اعلام کرد که معمولا در بسیاری از کشورها، پتانسیل و اندازه‌ی شرکت‌های تخفیف گروهی، به اندازه‌ی تجارت الکترونیکی همان کشور است و همین مسئله به معنای آن است که نت برگ و تخفیفان امروز باید می‌توانستند در حد و اندازه‌ی دیجی‌کالا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - بزرگ باشند. صادقیان در پاسخ به سوال دیجیاتو که چرا این دو کسب‌وکار به اندازه‌ای که باید رشد نکرده‌اند، متهم اصلی را نبود سرمایه‌گذار معرفی می‌کند و می‌گوید:

«اگرچه در ایران خیلی دوست داریم شبیه سیلیکون ولی باشیم اما در کشوری زندگی می‌کنیم که سیلیکون ولی نیست. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - ما به سرمایه‌گذار می‌گوییم که اگر مبلغ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - مشخصی را در ما سرمایه‌گذاری کند به چه رشدی می‌رسیم اما زمانی که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - محدودیت‌های مالی وجود دارد، شاید سرمایه گذار نتواند آن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - سرمایه لازم را در اختیار ما قرار دهد. به جز دو استارتاپ بزرگ، این مشکلی است که همه استارتاپ‌های اکوسیستم با آن روبه‌رو - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - بوده‌اند. استارتاپ‌ها می‌توانستند رشد بیشتری داشته باشند اگر بازار سرمایه ما، می‌توانست ریسک بیشتری را متحمل شود. شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، به جز یکی دو سال مربوط به برجام، برای سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری ریسک‌پذیر نبوده است.»

او توضیح می‌دهد که بیشتر سرمایه‌گذاری‌های مهم کشور در بازه زمانی مربوط به برجام انجام شده‌اند: «دلیل اصلی این اتفاق، افزایش ریسک‌پذیری، هم توسط سرمایه گذار داخلی و هم خارجی بوده است. به همین دلیل، ما نتوانستیم آنطور که باید و شاید، روی مسائل زیرساختی سرمایه‌گذاری کنیم. تخفیفان تا سال ۹۵ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - و نت برگ تا سال ۹۶ بوت‌استرپ (Bootstrap) کرده‌اند و بدون سرمایه‌گذاری به این نقطه رسیده‌ایم. اگر در اقتصادی فعال بودیم که ریسک‌پذیری بالایی وجود داشت، سال ۹۰ چند پلتفرم تخفیف گروهی شکل می‌گرفت و ۲ سال بعد، ۵ عدد از این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - پلتفرم‌ها ۱۰ میلیون دلار جذب سرمایه انجام می‌دادند. در حالی که چنین خبری نبود. حتی امروز هم اگر ما و تخفیفان از هم جدا بودیم، احتمالاً سرمایه‌گذاری انجام - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - نمی‌شد. سرمایه گذار می‌گوید در کشوری که باید ریسک اقتصادی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - و سیاسی را بپذیرد، دیگر نمی‌تواند ریسک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - رقابت را هم بپذیرد.»

صادقیان همچنین در پاسخ به این سوال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - که آیا این ادغام می‌تواند باعث شکل‌گیری یک انحصار شود، اعلام کرد که بخش‌های بزرگی از این بازار هنوز کشف نشده‌‌اند و از سوی دیگر، هم‌اکنون سایت‌های مختلفی در شهرستان‌ها فعالند که در بعضی از موارد، بازیگر اصلی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - همان شهر هستند و سپس دو پلتفرم نت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرند زنجان استان زنجان - برگ و تخفیفان قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone