🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28236.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رکوردهای گینس: بیشترین زمان حفظ تعادل روی طناب با صندلی [تماشا کنید]

فردی ناک، بدلکار و بندباز سوییسی یکی از چهره‌های محبوب کتاب رکوردهای گینس است که به خاطر مهارت‌ عجیب و فوق‌العاده‌اش در حفظ تعادل به شهرتی بین‌المللی دست پیدا کرده. یکی از رکوردهای او، بیشترین ...

فردی ناک، بدلکار و بندباز سوییسی یکی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - چهره‌های محبوب کتاب رکوردهای گینس است که به خاطر مهارت‌ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - عجیب و فوق‌العاده‌اش در حفظ تعادل به شهرتی بین‌المللی دست پیدا کرده. یکی از رکوردهای او، بیشترین زمان حفظ تعادل روی طناب با صندلی است که نوامبر سال گذشته و در کشور زادگاهش آن را به ثبت رساند.

فردی به مناسبت جشن اولین سالگرد تأسیس مرکز خریدی در شهر ابیکون سوییس، موفق شد در نقطه‌ای به ارتفاع ۱۱ متر از کف این مکان به مدت ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه و ۵۵ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - ثانیه تعادل خود را روی یک طناب و در حالی که روی یک صندلی نشسته بود حفظ کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران

در این رکوردزنی بی‌سابقه که صدها بازدیدکننده از مرکز خرید نظاره‌گر آن بودند، فردی توانست صندلی را به میزان سی متر روی طناب جلو برده و قطر مرکز خرید را به همین شکل طی کند. بدلکار سوییسی در این رکوردشکنی هیچ گونه طناب حامی به خود نبسته بود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - و تعادلش را صرفا با میله‌ای حفظ می‌کرد که روی پایش قرار داده بود.

جالب است بدانید که او در این ماجراجویی خطرناک، نه تنها هیچ استرس و واهمه‌ای نداشت بلکه در حالی که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - بین زمین و آسمان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - معلق بود با بستنی و همبرگر از خود پذیرایی می‌کرد.

گفتنی است که این نخستین رکورد ثبت شده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - فردی ناک در کتاب گینس نبوده است. در آگوست ۲۰۱۵، او موفق شد رکورد راه رفتن روی طنابی با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - بیشترین سراشیبی (۳۸.۰۶ درجه) را از خود به جای بگذارد. همچنین رکورد طولانی‌ترین عبور با دوچرخه از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - روی طناب (۴۸۵ متر) - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - در دنیا نیز از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - اوست.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که تماشای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - ویدیوی شکسته شدن رکورد بیشترین زمان حفظ تعادل روی طناب با صندلی را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر امیرکلا استان مازندران - از دست ندهید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone