🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28250.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پسر جوان از راز ثروت ساختگی خود در اینستاگرام پرده برداشت

یک پسر ۱۹ ساله که مدتی در یوتیوب به تولید محتوای ویدیویی می‌پردازد، یک هفته وانمود کرد که ثروتمند شده و عکس‌های زیادی از زندگی لوکس خود در اینستاگرام منتشر نمود. حال این جوان از ...

یک پسر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - ۱۹ ساله - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - که مدتی در یوتیوب به تولید محتوای ویدیویی می‌پردازد، یک هفته وانمود کرد که ثروتمند شده و عکس‌های زیادی از زندگی لوکس خود در اینستاگرام منتشر نمود. حال این جوان از راز ثروت ساختگی خود در اینستاگرام پرده برداشته و اعلام کرده که تمامی این تصاویر را با نرم افزار‌های ساده، ویرایش نموده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان

برایان دنتون، یک یوتیوبر ۱۹ ساله‌ی اهل لندن به شمار می‌رود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - که چند وقتی است با نام کاربری tbhbyron در فضای مجازی فعالیت می‌کند اما روند پولدار شدن جعلی خود را از اواخر بهمن ماه آغاز کرده است.

او عکس‌هایی در حال خریدن لباس‌های گران قیمت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - و حین سفر در جت شخصی‌ منتشر کرد. در حالی که داخل تمامی این تصاویر، او لباس‌های برند‌های معتبر را به تن کرده و بسیار شیک و ثروتمند به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - نظر رسیده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان

پس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - از این اتفاق، ناگهان میزان لایک‌ و دنبال کنندگان اینستاگرام جوان ۱۹ ساله به شدت بالا رفت و او را متعجب کرد. برخی از دوستان و اقوامش با او یا والدینش تماس گرفتند تا ببیند برایان ۱۹ ساله چطور یک شبه ره صد ساله رفته و تا این حد ثروتمند شده است.

البته برایان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - پس از مدتی در کانال یوتیوب خود از راز ثروت ساختگی خود در اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - پرده برداشت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - و گفت که این تصاویر را با استفاده از دو اپلیکیشن ویرایش عکس مخصوص موبایل ساخته است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان

این جوان، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - از FaceTune و PicsArt برای قرار دادن تصاویر روی هم استفاده کرده و پس از آن نیز با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - کمک اپ فوتوشاپ لایت روم، عکس‌های خود را ویرایش نموده است. او - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - اعلام کرده که تهیه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - این تصاویر تنها ۴۵ دقیقه زمان می‌برده و چنین عملیاتی برایش بسیار آسان بوده است.

برایان مدعی شده که این آزمایش را از کاربری به نام جرج میسون الهام گرفته که چندی پیش به دورغ در اینستاگرام از تعطیلات خود عکس‌هایی گذاشته بود که هیچگاه به آنجا سفر نکرده بود.

این جوان ۱۹ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مریوان استان کردستان - ساله به قدری اینکار را خوب و بدون نقص انجام داده که تنها ۵ نفر از جعلی بودن عکس‌هایش مطلع شده بودند. این جوان اکنون چندین مشتری در اینستاگرام دارد که از وی می‌خواهند برای آنها نیز تصاویری جعلی بسازد تا بتوانند ثروتشان را به رخ دیگران بکشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone