🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28245.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ادعای روس‌ها در مورد توانایی سربازان برای آتش زدن اجسام و جاسوسی از طریق ذهن

انتشار مقاله ای در مورد استفاده ارتش روسیه از روش های فراروانشناسی (پاراسایکولوژی) برای برقراری ارتباط به دلفین ها، از کار انداختن سیستم های کامپیوتری و حتی جاسوسی از داده های محرمانه واکنش های زیادی ...

انتشار مقاله ای در مورد استفاده ارتش روسیه از روش های فراروانشناسی (پاراسایکولوژی) برای برقراری ارتباط به دلفین ها، از کار انداختن سیستم های کامپیوتری و حتی جاسوسی از داده های محرمانه واکنش های زیادی را برانگیخته است.

نشریه وزارت دفاع روسیه که «آرمیسکی سبورنیک» نام دارد، حاوی مقاله ای با عنوان «ابر سربازان جنگ های آینده» به قلم سرهنگ بازنشسته «نیکلای پوروسکوف» است. وی در این مقاله جنجالی به معرفی قابلیت های عجیب و غریب برخی سربازان روس پرداخته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که ظاهرا زمانی توسط کشیش های بابلی مورد استفاده قرار می گرفتند.

به گفته پوروسکوف، نیروی های ویژه روس از طریق کار با دلفین ها با این قدرت دسته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یافته و تا جایی پیش رفته اند که از طریق ارتباط ذهنی یا همان تله پاتی به دلفین ها دستور می دهند. تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان

سپس مشخص شده که این تکنیک های فراروانشناسی نه تنها در مورد انسان ها بلکه حتی در رابطه با فناوری ها نیز قابل استفاده است و در نتیجه روس ها طی جنگ چچن از آن بهره برده اند. پوروسکوف مدعی است که ابر سربازان با قدرت فکر قادر به از کار انداختن برنامه های کامپیوتری، به آتش کشیدن مواد، شنود مکالمات و مختل کردن سیگنال های رادیویی و تلویزیونی هستند.

بر اساس این مقاله آزمایشات موفقی در این باره انجام شده که شامل مطالعه اسناد حفاظت شده (حتی به زبان های غیر روسی)، شناسایی اعضای گروه های تروریستی و تشخیص افراد با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پتانسیل پیوستن به این گروه ها می شود.

شاید ادعاهای پوروسکوف عجیب به نظر برسد اما روسیه و آمریکا قبلا مطالعات زیادی را در مورد مفاهیم فراروانشناسی و استفاده از دلفین ها در عملیات نظامی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صورت داده اند. با این حال هیچ‌یک از این دو کشور مدعی موفقیت های اینچنین نشده اند.

ادعاهایی نظیر از کار انداختن اپلیکیشین یا ایجاد آتش با قدرت فکر واکنش های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تمسخرآمیزی را بین مخاطبان در پی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خمینی شهر استان اصفهان - داشته است. کمیسیون ضد شبه علم آکادمی علوم روسیه هم در پاسخ به این مقاله فراروانشناسی را شبیه داستان پریان خوانده و تله پاتی را نیز از نظر علمی مردود دانسته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone