🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28247.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

باتری لیتیوم یونی چگال؛ انقلاب سوئیسی ها برای پیمایش یک هزار کیلومتری

خودروسازان بسیاری در تلاش هستند تا باتری هایی با چرخه عمر مناسب و همینطور برد حرکتی بالا برای محصولات الکتریکی تولید کنند تا در این بازار نوظهور از رقبای خود پیشی بگیرند. حال یک استارتاپ ...

خودروسازان بسیاری در تلاش هستند تا باتری هایی با چرخه عمر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - مناسب و همینطور برد حرکتی بالا برای محصولات الکتریکی تولید کنند تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - در این بازار نوظهور از رقبای خود پیشی بگیرند. حال یک استارتاپ سوئیسی با نام "Innolith" مدعی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - شده است که باتری های لیتیوم یونی با چگالی بالا این امکان را فراهم کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که برای اولین بار در جهان باتری خودرو با قابلیت شارژ مجدد به ظرفیت 1000 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - wh/kg (وات ساعت در هر کیلوگرم یک واحد اندازه گیری برای توصیف چگالی و تراکم انرژی در باتری ها است) تولید کرده است. در مقام مقایسه باتری هایی که شرکت تسلا در مدل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - 3 استفاده می کنند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - با دارا بودن 2170 سل در حدود 250 wh/kg ظرفیت دارند. تسلا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - در نظر دارد تا این رقم را در آینده نزدیک به 330 wh/kg برساند. در همین حال وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا در حال برنامه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - ریزی ساخت باتری هایی با ظرفیت 500 wh/kg است.

اگر ادعای "Innolith" مبنی بر ساخت این باتری ها درست باشد، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - این اولین بار است که باتری هایی با این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - ظرفیت ساخته شده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم

باتری با چنین ظرفیتی قادر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - خواهد بود تا برد حرکتی معادل 1000 کیلومتر را برای یک خودروی الکتریکی با تنها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - یک بار شارژ فراهم کند. در حال حاضر باتری های لیتیوم یونی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - تسلا که توسط شرکت پاناسونیک ساخته می شوند برد حرکتی معادل 531 کیلومتر را فراهم می کنند. باقی خودروسازان نیز مدعی برد حرکتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - مشابه با تسلا هستند.

خودروسازانی همچون فیسکر و پورشه نیز در حال کار بر روی باتری های حالت جامد هستند که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - امکان رساندن برد حرکتی به 800 کیلومتر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - را ممکن می سازند. در حال حاضر اکثر خودروسازان از باتری های لیتیوم یونی مایع استفاده می کنند. این باتری ها به وسیله الکترولیت مایع امکان حرکت انرژی را فراهم می کنند. باتری های جامد دارای سل های خشک رسانا هستند که البته فناوری این باتری ها هنوز در مرحله - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - آزمایشگاهی قرار دارد.

گفته می شود شرکت سوئیسی از همان الکترولیت های مایعی که فعلا دیگر خودروسازان نیز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - از آن ها بهره می برند استفاده می کند. احتمالا مهم ترین تفاوت باتری های این شرکت با باتری های دیگر شرکت های فعال در این زمینه، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - جایگزینی حلال ارگانیک (organic solvent) که دارای الکترولیت است را با حلال غیر ارگانیک است که هم پایدار تر و هم قابلیت اشتعال کمتری دارد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم

آلن گرینشیلد رئیس استارتاپ سوئیسی Innolith در این باره توضیح داده است

ما مواد آلی ارگانیک را خارج  و آن را با مواد معدنی غیر ارگانیک که شبیه به نمک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - است جایگزین کردیم، این جایگزینی باعث می شود تا خطر آتش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - گرفتن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - باتری ها به حداقل خود برسد زیرا عملا چیزی برای آتش گرفتن وجود ندارد. نکته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - دیگر این جایگزینی آن است که شما از مواد اولیه با واکنش پذیری بالا خلاص خواهید شد و این کار امکان ساخت باتری با ذخیره سازی بالا را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - فراهم می سازد، بدون این که مجموعه باتری دچار ناپایداری شود.

مواد ارگانیک در اکثر باتری های لیتیوم یونی مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - قرار می گیرند که البته با گذشت زمان و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - نشان دادن واکنش بخش های فعال باتری را در حالت یک حلقه بسته قرار خواهند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - داد. حال این شرکت سوئیسی ادعا می کند که این مشکل را نیز برطرف - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - کرده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم

استارتاپ سوئیسی Innolith اعلام کرده است که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - تولید آزمایشی اولیه این باتری ها در کشور آلمان انجام داده است و به دنبال همکاری با شرکت های بزرگ خودروسازی و باتری سازی در این زمینه است. توسعه و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - تجاری سازی این باتری ها احتمالا در حدود 3 تا 5 سال طول خواهد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - کشید و به نظر می رسد که تا پایان سال 2022 میلادی برای نسخه تجاری شده این باتری ها باید صبر کنیم.

گرینشیلد از هند به عنوان یکی از کشورهای علاقه مند به فن آوری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - مورد بحث یاد کرده است. گرینشلید و سرگی بوچین به عنوان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - دو مدیر ارشد Innolith به خوبی آگاه اند که در چه مسیر پر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - ریسکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - قدم گذاشته اند. پیش از این، این دو نفر قصد داشتند به عنوان مدیر فنی و مدیر عامل شرکت Alevo را در ایالت کارولینای جنوبی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - در شهر شارلوت راه اندازی کنند که با وجود تزریق سرمایه گذاری روسی و ایجاد روابط حسنه با رئیس جمهور آمریکا یعنی دانلد ترامپ شکست های زیادی را تجربه کرده و به تازگی به کمک استارتاپ سوئیسی Innolith توانسته اند کمی تجدید قوا کنند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم

علاوه بر شرکت مذکور، آن ها همچنین مرکز تحقیق و توسعه خود را در Bruchsal آلمان نیز تاسیس کرده و قصد تولید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - و به نمایش گذاشتن محصول اولیه خود را در این مرکز دارند. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - حال حاضر این شرکت مجوز PJM Grid را دریافت کرده است که امکان فروش عمده در بسیاری از ایالت های آمریکا را فراهم می سازد.

گرینشیلد در خصوص باتری هایی که استارتاپ سوئیسی Innolith  ادعای تولید آن ها را دارد می گوید

این اولین بار است که شاهد استفاده از الکترولیت غیر ارگانیک در باتری های لیتیوم یونی در سطح تولید انبوه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - هستیم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - و امیدواریم که این امر موجب تقویت شهرت شرکت ما در زمینه ساخت باتری ها با چگالی و کیفیت بالا به صورت تولید انبوه شود. در گذشته ادعاهای بسیار زیادی در زمینه پیشرفت فن آوری تولید باتری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - شده است اما این ادعاها در عمل چیزی برای نمایش در دنیای واقعی ارائه نکرده اند. به همین دلیل رهبران شرکت از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - این مسئله آگاه هستند و پیش از این که ادعایی در این زمینه از سوی شرکت ما مطرح شود باید به طور کاملا مستقل از امکان تولید انبوه این فناوری اطمینان حاصل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone